הנצפים ביותר

לתופף בלי לעשות חשבון

זה פשוט לאהוב נגינה על מערכת תופים אקוסטית. הבעיה העיקרית היא בכך שנגינה מסוג זו יוצרת רעש לא קטן שמגיע עד לשכנים, שמצידם ממש לא מעניין אותם עד כמה התקדמתם בנגינה וכמה זה חשוב לערוך אימונים מידי יום למשך של שעה שלמה. הם רוצים שקט שבהחלט אינו מתאפיין על ידי הרעש של תופים שיכולים בצורה מהרה להפוך ראש שקט לראש עם כאבים. מה עושים? משתמשים באלטרנטיבה של נגינה על תוף אלקטרוני בבית ומנגנים בתופים אקוסטיים בשיעורים אצל המורה לנגינה שמצויד מראש בחדר אקוסטי.

 

העידן הדיגיטלי

עם העידן הממוחשב אשר נכנס אל כל אספקט בחיים שלנו, זה היה רק עניין של זמן עד שכל כלי נגינה יהפוך להיות ממוחשב ויצא במהדורה אלקטרונית. עם הזמן יצאו עוד ועוד דגמים של פסנתרים אלקטרוניים וגם תופים אלקטרוניים שמגיעים כבר בדגמים החדשים והמתקדמים לרמה מאוד גבוהה של צליל אשר מחקה את הצליל המקורי של תופים קלאסיים במידה רבה.

 

למה התופים האלקטרוניים הפכו לבחירה מועדפת אצל מתופפים טריים רבים?

כמו בכל כלי נגינה, על מנת להגיע לרמה גבוהה של ביצוע ושליטה בו גם נגינה על תופים מצריכה ביצוע של שיעורי נגינה רבים מלבד אלה שניתנים על ידי המורה לנגינה, והרעש שנוצר לא בדיוק עובר בצורה טובה עם יתר דיירי הבית, ובפרט עם השכנים שלא מפסיקי להתלונן. כאן בא לידי ביטוי היתרון הענקי של תוף אלקטרוני שמאפשר שליטה על הווליום של כלי זה, גאוני, לא?

בצורה הכי פשוטה אפשר לכוונן את רמת הווליום לכזאת שאינה מפריעה לאף אחד ועדיין מאפשרת לקבל את האימון הנדרש בכל שעה נדרשת, אפילו בלילה! אם אתם רוצים שבכלל לא ידעו שאתם מנגנים ניתן לחבר בחלק מן הדגמים אוזניות ולהאזין בצורה בלעדית לנגינה שפוקעת מהתופים.