הנצפים ביותר

לשמור על בריאות הגוף ועל מראהו בעזרת מאמן כושר אישי

אתה מרגיש שאתה עולה במשקל ושום דיאטה לא עוזרת. ניתן בכלל להילחם בתופעה? התשובה היא חד משמעית וכן גם חיובית – כן! אפשר להתמודד עם התופעה ובצורה היעילה ביותר והיא נעשית על ידי מאמן כושר אישי. אז נכון, המבחר יכול להיות מאוד מבלבל ויכול לגרום לנו לבחור במאמן כושר שלא מתאים לקריטריונים ולציפיות שלנו כלל וכלל אבל בדיוק בשביל כך המאמר הבא יעזור לך!

התאמת ציפיות

הדרך הראשונה והיעילה ביותר למציאת מאמן אישי אשר מבצע, מן הסתם, אימון כושר אישי היא על ידי התאמת ציפיות. אם מחפשים לדוגמא אחרי מאמן עם וותק, כזה שניתן לסמוך על המידע והתרגילים שהוא מבקש מהלקוח שלו לבצע, הרי שללכת על מאמן צעיר שרק עתה סיים את לימודיו, היא לא בדיוק הדרך הנכונה להתאים ציפיות.

חשוב להגדיר מה הן הציפיות שיש ממאמן הכושר האישי, לבדוק כמובן מהו התקציב שמוכנים להשקיע ולאחר ההגדרות הנ”ל לצאת לדרך עם החיפוש. חשוב להבין שחיפוש של מאמן הכושר האישי מוכרח להיות חיפוש רחב היקף. יש לבקש המלצות ממגוון של אנשים החל ממכרים, חברים, בני משפחה ולעיתים אפילו להגיע לחדר כושר כזה או אחר ולבקש המלצות מאנשים שהכושר הוא דרך חיים עבורם. במידה ואדם לא מוצא המלצות – תמיד ניתן למצוא אותן ברשת האינטרנט.

מחירים

חשוב לציין שמחיריהם של מאמני כושר הם מחירים שמשתנים על פי פרמטרים שונים שקשורים למאמן עצמו, כמו למשל: וותק המאמן, היכן למד, היכן עבד לפני שהפך להיות מאמן כושר שעובד באופן עצמאי ופרטי האם בעבר ביצע ניהול חדר כושר וכן הלאה. בדרך כלל המחירים נעים בין 120 עד ל-300 ₪. חשוב לציין את הפרטים הנ”ל וכמובן גם את מחירו של המאמן טרם שוכרים אותו.