הנצפים ביותר

לקוחות נאמנים בזכות האפליקציה

יש לך עסק חדש או עסק קיים. מה תרצה לעשות בכדי להגדיל את קהל הלקוחות שלך? מה צריך להיעשות כדי לשמור על לקוחות קיימים? אז הנה כמה רעיונות שחשבו עליהם כבר קודם: צריך שיהיה קל להגיע אלייך, שידעו בכל יום בשבוע איזה מבצעים אתה מפרסם, שיראו בבירור את התמונות של השירותים שאתה נותן או של המוצרים שאתה מוכר, שיכירו אותך, אתה יודע מה? שיראו תמונה שלך! פיתוח אפליקציות הוא עולם ומלואו ובזכות שימוש נכון בו, כולנו נוכל להתרחב ולגדול ובעיקר להמשיך לעשות את מה שאנו הכי טובים בו.

מה תיתן לי האפליקציה?

לאחר פיתוח אפליקציות, מי משתמש בהן?

כל מי שברשותו סמארטפון, טאבלט, אנדרואיד וכולי. תפקידם של מפתחי אפליקציות הוא להתאים את האפליקציה לכל קונסולה קיימת שנמצאת בשימושם של מאות אלפי בני אדם. החוכמה היא להפוך את האפליקציה לנגישה וידידותית, לגרום למשתמשים בה לצרוך אותה ולא משהו אחר. לדוגמה – להיות מסוגלים להכניס אל “סל קניות” מוצרים שעניינו אותם, להתקשר ישירות דרך האפליקציה אל בית העסק או לשלוח אימייל בפעולה אחת פשוטה. משוב מלקוחות משאיר את בעל העסק מעודכן ומותיר את הלקוח עם הרגשה של מעורבות בנעשה. כך נבנים רגשות נאמנות לבית-עסק מסוים וכך הייחוד שלך נשמע טוב יותר על פני אחרים.

לחסוך זמן

האפליקציה חייבת לשדר פרקטיות. אם הלקוח יוכל לדעת אם מוצר מסוים נמצא על המדף ברגע נתון, או לדעת אם ברגע זה הוא יוכל להגיע אל העסק כיוון שמופיע שלט על גבי המסך שלו עם המילה “פתוח”, ההתנהלות מול העסק הופכת יעילה ומערכת היחסים איתו לידידותית ומזמינה – בניית אמינות כבר אמרנו?