הנצפים ביותר

לצאת לקורס סקיפרים

יצאתם כבר כמה פעמים לשיט, אם ביאכטה של חברים או בהפלגה על גבי סיפונה של ספינת תענוגות ענקית, אך מעולם לא השטתם יאכטה בעצמכם ואתם ממש רוצים להתחיל ללמוד איך להשיט כלי שיט בצורה מקצועית ועם רישיון?

ישנם לא מעט בתי ספר בארץ, אשר מציעים את הפשרות להירשם אל קורס סקיפר שאם סיימתם אותו בהצלחה, אתם תוכלו להיות חלק ממועדון שלם של סקיפרים אוהבי ים, שמידי פעם בפעם יוצאות לשיט נעים לבד או עם אנשים נוספים בתור תחביב שנהפך לאהבה גדולה וממכרת.

 

איזה בית ספר לבחור?

נכון, רשימת בתי הספר שמציעים את הקורס של הסקיפרים הינה מכובדת, ולא ברור כיצד לבחור את המקום דרכו תלמדו להשיט יאכטה, אבל הבאנו עבורכם כמה דברים עיקריים בעזרתם תוכלו להחליט בצורה יותר קלה, לאיזה בית ספר להירשם עבור קורס סקיפר איכותי.

הגיעו להתרשם מבית הספר – אין כמו חוויה אישית שתוכל לסייע לכם להבין האם אתם מתרשמים לטובה או שאתם ממש לא מעוניינים ללמוד בבית ספר מהסוג שבו ביקרתם לאחרונה.

כמו שאפשר להיכנס ולצפות בשיעור באוניברסיטה לשם התרשמות, כך ניתן לקבל שיט התרשמות בכל בתי הספר על מנת שתוכלו לראות בצורה ברורה איך נראה שיעור ואיך מתפקדים המדריכים.

אחוז מסיימים גבוה – בדקו את בתי הספר השונים במבחן התוצאה. בתי ספר שיש להם אחוז מסיימים גבוה אומר רבות על האיכות של הקורס. עדיין מדובר בהשקעה של סכום לא קטן של כסף עבור הקורס ולכן ראוי שתהיו עם מירב הסיכויים לקבלת הרישיון ולמעבר בהצלחה של כל המבחנים.

קטן או גדול – ישנם הבדלים בין בתי ספר קטנים לבין בתי ספר גדולים. בדקו האם אתם רואים יותר יתרונות עבורכם באחד על פני השני.