הנצפים ביותר

לעבוד מהבית או לשכור משרד?

בעידן האינטרנט בו ניתן לבצע משימות רבות מן הבית ללא כל צורך ביציאה אל עבר המשרדים, אנשים בעלי עסק עצמאים שואלים את עצמם רבות לגבי האפשרות של השכרת משרדים לעומת עבודה במשרד ביתי. יש יתרונות וחסרונות בולטים עבור שני אלה והבחירה צריכה להתבצע בצורה ריאלית, לשם הצלחת העסק.

 

יתרונות וחסרונות עבודה מהבית

אתם נמצאים בבית שלכם המקום הכי טבעי ומוכר לכם שם אתם יכולים לנהל לעצמכם את סדר היום בצורה נוחה, מבלי שיהיה זמן מסוים בו אתם צריכים לסגור את המשרד ולמהר אל הבית.

מצד שני הזמן הפרטי יכול בנקל להתערבב עם הזמן העסקי וליצור בעיות ועיכובים בשני אלה, ברגע בו הם אינם מופרדים בצורה מלאה האחד מן השני.

אם יש לכם משרד ביתי מסודר ואתם פדנטים לגבי צורת העבודה ושומרים על שעות עבודה מוגדרות, קרוב לוודאי שלא תמצאו סיבה בזמן הקרוב לעבור אל משרדים.

 

יתרונות וחסרונות עבודה במשרד

אתם צריכים להוציא כסף עבור משרד להשכרה באזור מתאים, דבר שמעלה את ההוצאות החודשיות בהרבה מפני שגם באזור הכי נידח העלות עבור משרד קטן הינה משמעותית, מצד שני ניתן לחלוק משרדים עם כמה אנשי מקצוע דומים ולחסוך בצורה ניכרת בעלויות.

אתם יכולים להזמין לקוחות פוטנציאליים לפגישה עסקית במשרד שלכם, ולא לחפש אחר מקום ניטרלי בו תבצעו פגישה עסקית או תמיד לטרטר את עצמכם אל המשרדים של הלקוחות מכיוון שאין לכם מקום לארח אותם.

ברגע בו אתם בוחרים במשרד להשכרה עבורכם אתם מעידים על רצינות, אותה בוחנים מן הרגע הראשון מקבלי ההחלטות כדי לדעת שהם מבצעים עסקה עם אנשים בוגרים ורציניים, ולא אנשים בוגרים שעדיין פוחדים לצאת מן הגבולות של סף ביתם.