הנצפים ביותר

לנקות את הגוף באמצעות בוץ – ים המלח

כשחושבים על השיטה הטבעית ביותר העוזרת לנקות את הגוף מכל הרעלים, נחשבת תרופת מרפא לבעיות רבות במערכות השונות בגוף, עוזרת בטיפוח והחלקת העור, לא הרבה אנשים חושבים שדווקא בוץ היא התשובה לכך. אך אכן כן וים המלח הוא המקום המספק זאת. ים המלח הנמצא באזור הדרומי של ארץ ישראל מספק לתיירים רבים ואפילו ישראלים את החוויה בניקיון הגוף בעזרת מאגרי הבוץ הקיימים במקום, טבילה בתוך המים והטיפוח של העור. ים המלח נקרא בשמות רבים ואחד מהם הוא ים המוות מהסיבה שדגים אינם יכולים לחיות ולהתקיים בים זה ובשמו האחר נקרא המקום הנמוך ביותר בעולם מכיוון שנמצא מתחת למינוס מגובה פני הים. החוויה ברחצה באזור ים המלח מושכת תיירים רבים מידי שנה ומספקת התנקות טבעית ובריאה.

המקום הנמוך ביותר

ים המלח נמצא באזורים שונים של מדינת ישראל, ירדן, סוריה, מצרים, הרשות הפלסטינית ולבנון ובצד הישראלי מספקת נופש בים המלח עם מרכז תיירותי רחב. עומקו של ים המלח הוא כ-200 מטרים, קו אורכו הוא 135 ק”מ ונפח שטחו עומד על 605 קמ”ר. אגם זה הנו נחשב המקום הנמוך ביותר בעולם מכיוון שהוא נמצא במספר של 427- מגובה פני הים. ברובו של הים הוא נמצא באזור אקלים מדברי יבש וחם ובגלל זה מבצע פעולות של התאדות בסדר גודל גבוה. אחוזי המליחות שלו הנם 34.2% והם פי כמה מספרים גבוהים יותר מאשר המליחות המצויה בים התיכון. רבים מתפעלים מהמקום וממפעלי ים המלח הנותנים את החוויה ברחיצה וטבילה במקום, ספא, מאגרי בוץ, קרמים ומשחות המורכבות מהים וטיפוח העור בצורה הכי טבעית.

לנקות את הגוף באמצעות בוץ

הדבר אולי נשמע מעט מופרך ולא אמיתי אך זה נכון וזה עובד. תיירים רבים וישראלים מבקרים מידי שנה ולוקחים חופשה בים המלח בשל מאגרי הבוץ המצויים בו ועוזרים בטיפוח העור והפנים, בניקיון של הגוף, במניעת פצעים או סגירתם וההצלחה שלה מהסיבה שהיא טבעית למדי. נופש בים המלח הנו מכיל מלונות רבים, חופים משגעים, נופי טבע, מאגרי בוץ, ספא, עיסויים, מוצרי קרמים ומשחות העשויות ממי המינרלים הטבעיים שבים ועוזרות במחלות העור, הפרקים, מערכת העצבים ועוד רבים אחרים. Â