הנצפים ביותר

“למלונות בטבריה יש המון יתרונות כמו נוף של הכנרת, קרבה למסעדות ברחבי העיר ועוד.”

 טבריה היא עיר עתיקה על שפת הכנרת וגם המוקד התוסס ביותר באזור לבילויים וחופשות. אם אתם מגיעים לאזור יש בטבריה הרבה אפשרויות אירוח מקסימות במלונות מכל הסוגים. אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על כמה מהם.

אם אתם נמצאים בצפון ורוצים חופשה מפנקת במלון שיש בו הכלאו שאתם רוצים מקום נוח שיאפשר לכם לחוות את הסביבה בצורה הטובה ביותר, אתם צריכים מלון בטבריה. למלונות בטבריה יש הרבה יתרונות. אפשר להתעורר לנוף הכחול של הכנרת שהיא גם האטרקציה המרכזית של האזור, יש מלונות עם ספא ומסעדות בתוכן או מלונותל עם חדרים נוחים ופיצ’רים מיוחדים שינעימו את שהותכם בין טיול לסעודה לאטרקציה וכל בילוי אחר.

מלון פרימה TOO הוא מלון קטן ואינטימי, המיועד לחפצים ביציאה מהשגרה הסואנת אל השקט והנוף הגליליים. המלון אידיאלי לתיירים ומבקרים המעוניינים לצאת לטיולים באזור הגליל, צפת, רמת הגולן והסביבה. המעוניינים לטייל בתוך העיר ועתיקותיה יכולים לעשות זאת אפילו ברגל בשל קרבתו של המלון לאתרים ההיסטוריים של טבריה.

מלון פרימה גליל שוכן במעלה ההר ,במרכז האתרים ההיסטורים של העיר ומציע גישה נוחה לאתרי התיירות בעיר המלון מהווה נקודת מוצא אידיאלית לטיולים באזור הצפון והרי הגולן . קונספט המלון לקוח ממאפיני אזור הצפון ,טבע ונוף,סיורי אופניים,סיורי גיפים,יקבים,אוכל,טעמי הגליל וערבי מספרי סיפורים גליליים. המלון מהווה נקודת מוצא אידיאלית לטיולים בגליל. במלון 93 חדרים מרווחים שעוצבו מחדש ,בהם חדרי משפחה הפונים לעבר הנוף המרהיב של הכינרת והרי גולן. במלון, בריכת שחייה (בעונה) ,לובי ,בר ,בית כנסת ,עמדת אינטרנט הכוללת פירוט על אתרים בגליל ובטבריה,ספריה בלובי המכילה ספרים,מפות ,מדריכים ומסלולי טיולים בצפון ואולמות לאירועים וימי עיון.

מלון לאונרדו טבריה נמצא רק מספר דקות קצרות ממרכז העיר ושוכן על שפת הכינרת. המיקום הקלאסי של המלון בטבריה, בין העיר השוקקת והטבע הפראי, מאפשר יציאה לטיולים קצרים בגליל העליון והתחתון, ביקור במרכזים קדושים שונים ובקברי צדיקים, ויציאה לרצועת חוף שקטה ופרטית לאורחי המלון. מלון לאונרדו טבריה הינו פינת חמד אמיתית שתאפשר לכם להירגע, לנקות את הראש ולחוות חופשה חלומית בצבעי הירוק של הטבע והכחול של הכינרת. 

מלון קיסר פרימייר בטבריה הוא מלון קלאסי לנופש. המלון נמצא ליד הטיילת, במרחק הליכה מהכנרת, בלב מרכזי הקניות והבידור של העיר ומספק גישה נוחה לטיולים ואטרקציות בגולן ובגליל. במלון 220 חדרים מרווחים ומעוצבים הצופים לנוף מקסים של הכנרת והגולן. 7 סוויטות מפוארות ו-2 סוויטות נשיאותיות יאפשרו לכם לשדרג את חופשתכם. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל החדרים. במלון ספא מפואר, היחיד בכל אזור הצפון עם בריכה טרמומינרלית ,ובו 20 חדרי טיפולים, אמבטיות מלחים, חדר כושר מרווח וסאונה מפנקת וכן חנות מזכרות ומספרה. צוות המלון המיומן ותכניות הבידור והפנאי המותאמות לכל גיל ישלימו את הנאתכם.

מלון המלך שלמה ממוקם גם הוא על שפת הכינרת היפהפייה, בנוף מהמם, ניצב מלון המלך שלמה. הנוף עוצר הנשימה הנשקף ממנו הוא נקודת מוצא מצוינת לבילוי בטבריה, בכינרת ובמגוון האתרים שבקרבתם.
לאורחי המלון ניתנת גישה נוחה לשיט על הכינרת וספורט מים. מעבר לכך המסעדות של העיר ושפע הבילויים שבטבריה נמצאים גם הם קרוב, כאשר אלה הממוקמים על שפת הכנרת הם הקרובים יותר. מכל אחד מהחדרים נשקף נופה הקסום של הכינרת. המלון מעמיד לרשותכם חדרי התכנסות גדולים וקטנים; הגדול שבהם יכול להכיל עד 300 איש, והוא אידאלי לאירועים וגם לחופשה. עם מלונות בצפון.

טבריה היא מקום נפלא כשאתם מתארחים שם במלון. אפשר ליהנות מכל היתרונות של אירוח יוקרתי וגם לטייל בעיר שיש בה מגוון של מקומות. בפעם הבאה שאתם בחופשה בצפון, תתאימו לכם מלון בטבריה.