הנצפים ביותר

למה שרת VPS זול הוא לא תמיד הבחירה הנבונה

ספקי אחסון אתרים ושרתי VPS אשר מציעים את השירותים במחירים זולים במיוחד הם כמו יין זול ובשמים זולים, צברו מוניטין גרוע. האם יש משהו מאחורי זה? בסופו של יום, כל אחד מאיתנו רוצה לחסוך כסף ואם אתה יכול להשכיר את כל השירותים שאתה צריך מחברה במחיר מציאה, למה לא לבחור בחברה עם חבילות אחסון האתרים הכי זולה שתמצא? התשובה למען האמת, תמונה בתוך השאלה עצמה.
אם באמת היית יכול למצוא את כל השירותים שאתה צריך מחברת שרתים זולה, אז זה באמת היה הופך את העסקה למציאה של ממש. במציאות, לעומת זאת, שרת VPS זול יכול להיות טעות גדולה ויקרה לתיקון לאחר הרכישה.

אז מה כל כך רע בשרת זול, אתה שואל? אני אנסה להסביר את העיקר של הדברים שאמורים לגרום לך להתרחק משרתים זולים.

שרתים ישנים, ללא אחריות – חלק מהחברות הזולות שאפשר למצוא בשוק משתמשות בשרתים עם חומרה מיושנת, לפעמים בת יותר מ10 שנים. מדובר בשרתים שהיצרן כבר לא נותן להם אחריות או תמיכה בגלל שהם יצאו משירות. במקרה כזה, מנקודת המבט שלך התוצאה הסופית היא שבמידה ויש לך בעיה, יקח המון זמן לתקן את הבעיה במידה והיא בכלל תתוקן.

חוסר בשטח דיסק לאחסון האתר – לא משנה כמה החבילה שמצאת זולה, אם אין לך מספיק מקום בשרת VPS שלך, השרת לא שווה כלום. אל תחשוב רק במושגים של פתיחת האתר, אלא תסתכל גם קדימה לזמנים שבהם הוא יגדל ויצטרך עוד נפח דיסק. שמור מרחק מחברות אחסון זולות שמורידות את העלויות שלהם ע”י השכרה של יותר שטח דיסק מאשר השטח שיש להם בכוננים הקשיחים באמת, פעולה זו נקראת over selling. זו שיטת עבודה מאוד בעייתית, כי היא סומכת שהמשתמשים בשרת לא ישתמשו בכל שטח הדיסק שהם רוכשים. מעבר לעובדה שמדובר בשיטה לא אתית בעליל, היא יכולה להפוך לבעיה חמורה כאשר יותר מדי משתמשים מנצלים את החבילה שהם רכשו ואז כל שרת VPS יתקע ויהיה לא זמין.

שירות לקוחות ותמיכה נוראים – שירות לקוחות איכותי ותמיכה טכנית ע”י צוות שמכיר את כל המערכות וידע לתת את הפתרונות האולטימטיביים עולה לחברת השרתים לא מעט כסף להעסיק את כוח האדם הנדרש. חברות אחסון אתרים זולות, מפאת המחיר שבו הן מוכרות את השרת VPS שלהם, לא יוכלו להרשות לעצמם לתת תמיכה איכותית או שירות ומענה 24 שעות ביממה, בדיוק למקרים שבהם תזדקק לתמיכה.