הנצפים ביותר

למה לא חדרה

הזוגות הצעירים של היום נמצאים במלכוד בכל הנוגע לרכישה של דירה מכיוון שהעלויות רק הולכות ומטפסות אל שיאים חדשים של מחיר שהם בחיים לא יוכלו לעמוד בו מבלי לקבל עזרה מן ההורים או עזרה מן המדינה. דבר זה מותיר זוגות צעירים רבים עם הצורך לעשות חשיבה מחדש לגבי הדירה שהם מחפשים מבחינת גודל, מחירים ומיקום, והאמת היא שעדיין ישנן אפשרויות עבור רכישה של דירה חדשה או יד שנייה ברגע בו מתרחקים יותר ויותר מאזור המרכז ומתקרבים נאמר, לאזור חדרה.

חדרה היא עיר שזה ישנה תנופת בנייה אדירה. כבישים חדשים מוקמים, אזורי תרבות ובילוי מתוכננים להיבנות בשנים אלה ממש ושכונות חדשות כבר מקשטות את קו הרקיע שהיה עד כה רק שטח אדמה לא מעובד שאולי כלל כמה פרדסים. כל אלה קוסמים גם לתושבים הקיימים של העיר שמחפשים אחר דרך נהדרת להתחדש מבלי לעזוב את העיר, ואחרים נמשכים אל חדרה בשל ההזדמנות שהיא מציעה עם בתים למכירה בחדרה במחירים שכלל אי אפשר להשיג ,נכון להיום, באזור מרכז הארץ.

 

השקעה נבונה לכל אדם

גם אם אתם רק מתעניינים בנכס שיהיה השקעה עם תשואה טובה, וגם אם אתם מחפשים אחר הנחלה שבה תוכלו להקים משפחה ולחיות עם משכנתא בדיוק כמו רוב תושבי ישראל, דווקא בתים למכירה בחדרה מהווה את האלטרנטיבה הנהדרת לכל אלה שרגילים לחיות במרכז הארץ, וכלל לא יודעים כי קיימת לה פנינה באזור הצפון שדווקא בגלל הריחוק שלה מכל ההמולה של המרכז מאפשרת להקים משפחה באווירה נעימה ופסטורלית, שגם בה משולבים חיי תרבות עשירים שכוללים טיולים בשטחים מסביב לחדרה, שופינג ומופעי תרבות ועדיין כל זה נמצא בקרבה רבה אל עורקי תחבורה ראשיים אל תל אביב וסביבתה.