הנצפים ביותר

לימודי ייעוץ עסקי, למי זה יכול להתאים

לימודי ייעוץ עסקי, למי זה יכול להתאים

 אם יש לכם כושר ארגון גבוה, ראיית מכלול ולוגיסטיקה טובה, אם אתם סקרנים ומתעניינים בעולם העסקי של המאה ה- 21, בחידושים שבו ובהתנהלותו השוטפת, קורס זה יתאים לכם ככפפה ליד. יתרה מכך, תוכלו לנצל את תחום העניין והכישורים הטבעיים שלכם לצורך פיתוח קריירה מבוקשת, מועילה ובעלת השפעה. מפני שאיזה עסק אינו זקוק ליועץ עסקי מקצועי כיום?

 למה לימודי ייעוץ עסקי?

 מפני שהסטטיסטיקה אומרת שמתוך עשרה בתי עסק שנפתחים, שבעה מהם נסגרים כבר במהלך השנה הראשונה. למה זה קורה? סביר להניח שכישלונות עסקיים נעוצים בעיקר בתכנון לקוי ובניתוח שגוי של הנתונים בשטח. ופה אתם נכנסים לתמונה.

 למי מיועד הקורס?

 לבוגרי תואר ראשון בתחומים רלוונטיים כגון כלכלה, מנהל עסקים, תעשיה וניהול וכדומה. בעלי תואר שני הם בעלי יתרון משמעותי. אם אין לכם אחד התארים הללו, קבלתכם מותנית בראיון אישי והתנסות העסקית שרכשתם.

 מהי תכנית הקורס?

 לימודי ייעוץ עסקי חולשים על כל האספקטים הנוגעים לעולם העסקי ומספקים למשתתפים בו את כל הידע הרלוונטי הדרוש להם על מנת להיות יועצים עסקיים טובים ומבוקשים. אספקטים לימודיים אלו כוללים את הפן הכלכלי- פיננסי, העוסק בכלים לגיוס אשראי ופתרונות מימון מתקדמים, תמחור העסק- מכירה ורכישה, מיזמים וגיוס משקיעים, הפן השיווקי לרבות המדיה האינטרנטית והתאמת מסלול השיווק והקמפיין לסוג העסק בו מדובר, אימון אישי ועסקי שמטרתו לחדד ולחזק את החוזקות שבכם כך שיביאו לכדי תוצאות בשטח, פיתוח מיומנות באבחון וגיוס עובדים, הפן המשפטי העוסק במיסוי עסקי, ביטוחים עסקיים ודינים שרלוונטיים לעסקים. פן משמעותי לא פחות – כלים חדשניים. אספקט זה חושף את המשתתפים לחידושים, המצאות ופטנטים בעולם העסקי, שעל מנת להצליח בו עליהם להתמצא בו היטב ולהפגין בקיאות וידע. זכרו, העולם העסקי מתחדש ומתפתח בקצב מסחרר ולא מאפשר למעוניינים להצליח בו, לאנשי העסקים וליועצים העסקיים כאחד, “לצאת מהמשחק” או “להוריד הילוך”. לימודי ייעוץ עסקים מפתחים את המיומנות שמאפשרת לכם “להישאר עם יד על הדופק” לאורך כל הדרך, באופן טבעי, קל ופשוט.

 מה היתרון המשמעותי של לימודי יעוץ עסקי?

 עם תום הקורס מופנים הבוגרים למשרד התעשייה והמסחר ולגופים נוספים לצורך השתלבות בפרויקטים שונים. לימודים אלו מציידים את המשתתפים בתעודה המעידה על רכישת הידע הרלוונטי כמו גם על התנסות בשטח. בסופו של דבר, ארגונים וחברות המעוניינים בייעוץ עסקי, מעדיפות להעסיק יועצים בעלי ניסיון מוכח בשטח על פני אלה,שכל שיש באמתחתם  הוא ידע תיאורטי.