הנצפים ביותר

לייקים בפייסבוק – איך נקנה לנו אוהדים בפייסבוק

כיום כבר החל מרוץ אינטנסיבי של בעלי עסקי וחברות שונות אחר לייקים ברשתות החברתיות. החזקה מבינן היא כמובן רשת פייסבוק.  לחיצה של “לייק” על ידי אוהד היא חשיפה מרבית שתתרבה פי מאה לפחות. הדרך לקבלת לייקים בפייסבוק היא על ידי הקמת דף מעריצים, דף עסק, הקמת קבוצה ורכישת מודעות. אבל מהן הדרכים וכמה הן עולות לנו?

לייקים בפייסבוק – דף מעריצים ויצירת קבוצה

דף מעריצים, יכול להיות דף בפייסבוק המכיל אינפורמציה על כל אובייקט שנבחר. בדרך כלל, דפי מעריצים מתאימים יותר לפרסום של אדם מפורסם, להקה, רעיון או מדיות שונות. את הדף ניתן להזין כל הזמן שהמטרה היא לאסוף כמה שיותר מעריצים על מנת לעורר תנועתיות וחשיפה גדולה יותר על ידי לייקים בפייסבוק.
קבוצה בפייסבוק היא קבוצה שנועדה להיות דינמית כל הזמן. הקבוצה, עליה להיות פעילה ולעורר תגובות ודיונים רבים בתוכה. קבוצה בפייסבוק ניתן ליצור על מנת לקדם רעיון כלשהו, נושאים חברתיים, נושאים מצחיקים, להעלאת תמונות ותכנים וכדומה. יצירת קבוצה אינה עולה לנו כסף, אך אם זאת לא ניתן לפרסם תכנים שיווקים לכלל החברים באחת.

לייקים בפייסבוק – דף פייסבוק עסקי

דף פייסבוק עסקי הוא דף המשמש מוצר משלים לקידום אתרים. באמצעות דף עסקי חינמי, אנו יכולים לקדם את העסק שלנו בצורה טובה ואינטנסיבית על ידי לייקים בפייסבוק ובדרך לקדם את האתר שלנו, וזאת משום שמילות חיפוש נכונות בדף יקדמו אותנו במנוע החיפוש החשוב ביותר –  הלוא הוא גוגל. את הדף העסקי מוטב לתחזק מידי יום, לעדכן בסטאטוס על מבצעים טיפים והנחות, וליצור כל זמן קשרים חברתיים רלוונטיים לקידום העסק שלכם.

לייקים בפייסבוק – רכישת מודעות פרסומיות בפייסבוק

אחד היתרונות הבולטים ביותר לפרסום הודעות בפייסבוק, הוא היכולות לפנות דרך פילוח לקהל היעד המדויק ביותר הזקוק למוצר שלכם אשר גם יעניק לייקים בפייסבוק. הפילוח נעשה על ידי פייסבוק דרך מבט על ההגדרות האישיות של המשתמשים. בדרך זאת ניתן לכוון הישר לקהל שלנו ולפזר בצורה נכונה מיקומית את ההודעות שלנו בפייסבוק. חשוב לפלח את קהל היעד שלכם ולפזר נכון מבחינת תדירות וקצב ההודעות, וזאת כי פרסום מודעות היא אינה חינמית ולכן יש לחלק נכון את התקציב.