הנצפים ביותר

לחיית המחמד שלכם מגיע הטוב ביותר

לחיית המחמד שלכם מגיע הטוב ביותר

אם אתם קוראים אתר זה אתם וודאי אוהבים בעלי חיים, וסביר שאתם מגדלים לפחות חיית מחמד אחד: כלב? חתול? דגים? מכרסמים? אולי ציפור? תוכי? כל מי שמגדל חיות מחמד בוודאי מכיר היטב את הצורך לרכז עבור חיית המחמד שלו את כל מה שהיא זקוקה לו במקום אחד, במקום לכתת רגליים בין כמה מוקדים או חנויות. חנות חיות בראשון לציון מספקת לכל חיות המחמד הללו כל מוצר, החל ממוצרים בסיסיים והכרחיים כגון מזון ותכשירי הדברה וכלה הפינוקים, צעצועים והלבשה.

מגדלים כלב?

חנות חיות בראשל”צ מזמינה אתכם ליהנות משתי מחלקות הכרחיות עבור כל בעלי הכלבים : חנות חיות ומספרת כלבים. מאמר זה יעסוק במחלקת החנות עצמה. החנות פורשת בפניכם מגוון של  מזון איכותי לכלבים – מבחר עשיר של סוגי מזון לכלבים, רטוב ויבש, המיועד למגוון של גזעים,  גילאים, רגישויות למרכיבי מזון מיוחדים, אלרגיות למרכיבים מסוימים וכדומה. כל למשל, אם הכלב שלכם בעל קיבה רגישה, אם הוא רגיש לאחד ממרכיבי המזון- תוכלו למצוא אלטרנטיבה בריאה ואיכותית. מדובר במזון לכלבים מאיכות גבוהה, המכיל מרכיבים מזינים ומשובחים. צוות העובדים עומד לרשותכם בכל שאלה או התלבטות. שתפו אותו בנוגע להרגלי התזונה של הכלב שלכם ובהעדפותיו הקולינאריות על מנת שנוכל להתאים עבורו את המזון הטוב ביותר, הבריא ביותר, וזה שיהיה עבורו הכי קל לעיכול. פינוקים וצ’ופרים כגון חטיפי בריאות, עצמות בטעמים שונים, ממתקים שלעיסתם מפנקת את הכלב מצד אחד, ובמקביל מנקה את שיניו, ועוד. עוד בחנות מוצרי טיפוח והדברה- מוצרים הכרחיים לכל מי שמגדל כלב גם כדי לשמור על חזות אסתטית ונקיה, גם כדי לשמור על פרווה בריאה, בוהקת ונעימה למגע, וגם כדי לשמור על בריאות תקינה של הכלב (ושלכם ושל בני המשפחה ) מפני קרציות ופרעושים. מוצרי הדברה אלו מאושרים כמובן ע”י משרד הבריאות ומיועדים לטיפול וטיפוח כלבים בגילאים שונים ובגדלים שונים. בהתאם לגיל הכלב, לגזעו, גודלו ולמשקלו- כך גם ההנחיות לשימוש במוצרים אלה.

 מה בנוגע לצעצועים?

מי מאיתנו אינו רוצה לפנק את הכלב שלו? מבחר עצום של צעצועים ומשחקים המיועדים לכל סוגי הכלבים ולכל הגילאים. משחקים אלו עשויים מחומרי גלם המיועדים לחיות מחמד הן מבחינת המרקם שלהם והן מבחינת עמידותם. צעצועים אלה מהונדסים ומתוכננים בהתאם לגיל הכלב ומנשך הלסת שלו, כך שתוכלו למצוא בנקל צעצועים לגורים, לכלבים מגזע זעיר, לכלבים גדולים ולכלבים מבוגרים.

בנוסף למספרה לכלבים שישי בחנות יש בה גם מוצרים נלווים: קולרים, רצועות, רתמות, מלונות בגדלים שונים, משטחי רביצה ומזרנים, תרסיסי טיפוח והיגיינה לשמירת החניכיים, למניעת ריחות רעים (הנפוצים בעיקר בקרב כלבים מבוגרים) ואביזרי לבוש המיועדים לכלבים קטני ממדים.