הנצפים ביותר

להתחתן ביום שישי

אחד הדברים הכי אהובים על יהודים חילוניים הינו ערכיה של חתונה או כל אירוע אחר ביום שישי. בעוד ישנם אנשים שלא מבינים את היתרונות הגדולים של עריכת אירוע דווקא ביום זה, אחרים כבר ניצלו את היום המיוחד ואת כל מה שהוא מציע עבור חגיגה של אירוע יוצא דופן לגמרי.

 

מהם היתרונות עבור עריכת אירוע ביום שישי

לא צריך לחפש אחר מקום לחתונה שיהיה זמין ביום חמישי כי למחרת שישי ורוב האנשים יוכלו להגיע ללא כל בעיה. גם לאחר יום שישי ישנו יום מנוחה ויתר על כן ביום שישי לא עובדים אז האורחים מגיעים רעננים יותר.

באירוע שנערך ביום שישי ניתן להזמין את האורחים לקבלת הפנים במבחר של שעות. החל מאירוע בוקר, אירוע צהריים ועד לאירוע אחה”צ אליו מגיעים לארוחה טובה וחגיגה בלי לדאוג לדבר מלבד ההנאה.

מכיוון שמדובר באירוע שאינו נערך בשעות הערב האורחים יכולים להישאר עד תום האירוע, מבלי לדאוג כי השעה היא מאוחרת וצריך לצאת מוקדם מאותו מקום לחתונה שנמצא בריחוק מן הבית וישנה נסיעה ארוכה עד לבית עצמו.

אפשר לבצע חתונה הפוכה ביתר קלות. לערוך בסוף את החופה ובהתחלה להעניק לכל האורחים ארוחה טעימה ומשביעה על מנת שיוכלו לשבת בנוחיות ולצפות בטקס מבלי לדאוג לשעה מאוחרת או שיפספסו את החופה.

 

מהם החסרונות של עריכת אירוע ביום שישי

החיסרון הבולט של עריכת אירוע ביום זה הוא שמדובר ביום בו אנשים רבים מבצעים את הסידורים שלהם לקראת השבת.

חיסרון אחר הוא שאנשים פשוט מעדיפים ליהנות מיום חופש בטיולים ופעילויות פנאי אחרות.

אם מדובר באנשים דתיים הם צריכים לדאוג להגיע הביתה טרם כניסת השבת ולהכין את כל הנדרש טרם האירוע.