הנצפים ביותר

להיות אישה מטופחת

אישה חכמה פעם אמרה לי שאין דבר כזה אישה לא יפה, יש רק אישה לא מטופחת. עבור הגבר שלך את לגמרי מלכת היופי והוא בחר אותך לא בגלל הפוטנציאל להופיע על גבי מגזין בגדי ים פופולארי אלא לפי מה שהיה לו מושך בך ורק בך, ובכל אלה ראוי להמשיך ולהשקיע גם לאחר שהבחירה כבר התבצעה ובמיוחד לאחר שכבר הגיחו לאוויר העולם כמה וכמה ילדים מתוקים.

גברים למרות מה שחושבים עליהם כן שמים לב לשינויים, במיוחד לכאלה שנעשים לרעה. כל עוד תקפידי על משטר של טיפוח היופי הטבעי שיהיה גם נעים לך וגם נעים לו לראות, הכל יתקדם על מי מנוחות ולכולם יהיה נעים לדעת כי הם אהובים ויפים מבפנים ומבחוץ גם יחד. יש כאלה שישקיעו בהחלקת השיער, כאלה שיחפשו אחר הארכת שיער וכאלה שהולכות עם שיער קצר, כי זה מה שהחצי השני ממש אוהב. למה דווקא שיער? כי זה אחד מגורמי המשיכה הכי בולטים אצל האישה.

 

מושכת אותו הלאה

אם תחשבו על כל מה שאישה עושה על מנת לשמור על עצמה מטופחת אולי תתעייפו, זה כי אתם גברים ואתם רגילים לראות את התוצאות ולא את הדרך אליהן. גם אישה שנראית הכי טבעי שאפשר טורחת ללכת אל טיפולי פנים, לעשות פעילות ספורטיבית, ללכת למספרה עבור הארכת שיער ושלל של טיפולים אחרים שהם מכף רגל ועד ראש.

ההתמקדות בשיער היא די עיקרית ואפשר לראות עד כמה השיער משנה את כל המראה כולו. אישה שכל הזמן תתהלך עם שיער אסוף שאין לו כל מראה לא בדיוק תהווה גורם של משיכה לעומת אישה ששיערה מתנפנף לו ברוח וגברים רבים ישימו אליה לב. מכירים את הסצנה בהילוך איטי? זה מה שמושך הלאה ועל זה ראוי להתעכב.