הנצפים ביותר

לבחור דלתות לפנים הבית

אתם רוצים להתחיל תהליך של שיפוץ הבית שלכם, אבל לפני שאתם רצים לרכוש את כל המוצרים כדאי שתוודאו האם המחיר של אותם פריטים שאתם רוצים לרכוש הינו במסגרת התקציב שלכם או שאתם הולכים לחרוג ממנו, ובנוסף מהו העיצוב אשר יתאים לבית שלכם מתוך המון עיצובים שונים שקיימים כיום כמעט עבור כל אביזר אותו יש להתקין בחדרים ברחבי הבית כולו.

אחד הדברים המשמעותיים שתצטרכו לרכוש הינן דלתות פנים שאינן זולות, במיוחד כאשר מדובר בלפחות חמש דלתות בדירה של שלושה חדרים עם חדר כביסה ושני חדרי רחצה/שירותים.

 

מחירי דלתות פנים יכולים להתחיל בכאלף שקלים לדגמים הבסיסיים ולהגיע לכמה אלפי שקלים לדלת בודדת אחת, עכשיו אתם צריכים לשאול את עצמכם האם המחיר כולל את הידית עם הפרזול המיוחד שראיתם בתצוגה, את המשקוף המעוגל בו התאהבתם ממבט ראשון ואת ההתקנה של כל אלה בבית שלכם, ובכלל האם המשקוף שאות הולך להכין עבורכם איש השיפוצים, יתאים לגודל של הדלת שאותה אתם מעוניינים לרכוש?

 

בואו נעשה קצת סדר בבלאגן ונבחר דלתות פנים בצורה נבונה

ראשית, בדקו עם הקבלן שיפוצים מה גודל הדלת שאתם יכולים להתקין עבור דלתות הפנים, והאם כל סוג של משקוף ניתן לבחור עבור המשקופים שלכם בבית.

שנית, החליטו מהו התקציב שלכם עבור רכישה של דלתות פנים מכיוון שמחירי דלתות פנים יכול להגיע אל מעל עשרת אלפים שקלים בקלות רבה.

בדקו מהו העיצוב שמתאים לבית שלכם, בהתאם לעיצוב אותו אתם מתכננים בשיפוץ הנוכחי. ישנן דלתות עץ בעלות מראה סטנדרטי, דלתות משולבות בזכוכית המיועדות עבור חדרי רחצה ושירותים, דלתות מתכת למראה תעשייתי שמתאימות ליציאה למרפסת או עבור חדר אותו אתם רוצים לעצב בצורה מיוחדת, כמו משרד ביתי.