הנצפים ביותר

לא רצים לקנות לפטופ חדש

מחשבים ניידים נמצאים כמעט בכל בית היום. הנס הנהדר הזה קרה כאשר הייצור של המחשבים הללו רק הלך והתגבר והעניק שלל של דגמי מחשבים ניידים שמגיעים עם מחירים שווים לכל כיס, והצריכה המוגברת רק הוכיחה את עצמה בתור כזו שמאפשרת להוריד עוד ועוד את המחירים לאזור נמוך ביותר.

עם מחיר של אלפיים שקלים ואף פחות מכך, כל אדם יכול לרכוש לעצמו מחשב שאיתו אפשר להגיע לכל מקום ולהמשיך לבצע את המטלות ו/או המשחקים שהכי אוהבים לעשות בצורה הכי נוחה שאפשר. היכן מתחילה הבעיה? כאשר אותו מחשב הוא מאוד נייד וברגע שמנידים דבר שהוא אחרי הכל די שברירי, מתחילים לראות כל מיני סוגים של תקלות שמצריכות תיקון לפטופ בתדירות הולכת וגדלה. האם זה אומר כי ברגע בו צצה לה בעיה כי צריכים לרכוש מחשב נייד חדש? קראו הלאה.

 

סיכון ממוחשב

ממש כמו הטלפונים החכמים שלנו שנעשו יותר גדולים ומגושמים עם הזמן, המחשבים הניידים הם כאלה שרבים אוהבים או צריכים לשאת איתם אל עבר מקומות שהם לאו דווקא השולחן המשרדי. מה קורה לכל אחד מאלה כאשר הם נמצאים בדרך? תאונות מצערות שהיו יכולות להימנע במידה ניכרת אם רק היו משכילים בעלים רבים של מחשב לפטופ לנהל את היום עם המחשב בצורה יותר זהירה.

האם עדיין עדיף פשוט לרכוש מחשב חדש כאשר המסך נשבר או שישנה תקלה בלתי מזוהה אחרת? לא תמיד, מכיוון שכמו שמתקנים מסכים של טלפונים חכמים יחד עם שאר תקלות מרכבות אחות, זה תמיד שוב להעריך את השווי של המכשיר ולבצע תיקון לפטופ במידה והוא אכן יוקרתי והתיקון שלו לא עולה בסך גבוה מהעלות של הרכישה המקורית או המחודשת.