הנצפים ביותר

לא צריכים ארון גדול יותר

נכון שתמיד נראה כי רק חדר ארונות יפתור את הבעיה של כל הפריטים שנמצאים אצלנו בארון הבגדים הקיים בצורה מאוד דחוסה? ארון ענקי בעל שלוש פאות שכל אחת יכולה להכיל המוני בגדים בצורה שכוללת מדפים, מגרות ומתלים שמיועדים לכל דבר בצורה מדויקת ועם הרבה מכל אחד אלה.

האמת היא שבאופן די כללי לרוב האנשים אין מספיק מקום בבית על מנת לאפשר את הפיכת אחד החדרים לחדר ארונות ולא חדר שינה, ומעבר לכך, ישנה בהחלט אופציה שממש לא צריכים ארון גדול יותר, פשוט צריכים לדעת לעבוד עם השטח הקיים בצורה הכי חכמה והכי מדויקת לצרכים של הדיירים בבית. לשם כך חשוב לבחור ארונות קיר שאינם בעלי אופי מקובע אלא כאלה שניתן להתאים לפרטי פרטים לדרישות של כל בית, וכל חדר.

 

הטאץ’ שחסר לחדר

אתם נמצאים בתוך חדר השינה שלכם שנראה די מסודר, אבל עדיין אתם חשים כי משהו לא לגמרי נכון מבחינת העיצוב, או יותר נכון לומר כי החדר חף מכל עיצוב נכון להיום? העובדה כי אתם מתכננים את הארון מבחינה פנימית לא צריכה לעצור שם מפני שזו הזדמנות נהדרת להפוך את הדלתות של ארונות קיר למשהו שיהפוך את החזית למשהו מעניין הרבה יותר.

יש דלתות שמגיעות עם חריטות, דלתות בשילוב של מראות, דלתות בשילוב של הדפסה ואפילו דלת שמשלבת את הטלביזיה. עברו על הדגמים המעניינים ומלאי הסטייל על מנת לשדרג את המראה של החדר על ידי הפיכת אחד הקירות שצמוד אליו ארון רחב ידיים, למשהו בעל אמירה רבה לגבי הסגנון האישי שלכם, זו ההזדמנות לבחור גוון מעניין בעיצוב שיעשה את כל השואו עבור חדר השינה מבלי להתאמץ ברכישה של פריט נוסף לעיצוב האווירה או עבודה של צביעה.Â