הנצפים ביותר

לא מחכים לחתונה

אתם זוכרים את הסצנה לקראת הסיום של הסרט אישה יפה שבא מגיע ריצארד גיר מחולף עם חליפה יוקרתית רכוב על גבי לימוזינה ארוכה ארוכה ועם מוזיקה שנשמעת בקולי קולות על מנת שהנסיכה שלו הלא היא ג’וליה רוברטס היפה, תצא החוצה אליו והם יסעו הלאה אל עבר השקיעה ברכב יוקרתי שהיה פעם הפינוק של נשיאי מדינות בלבד?

אז אתם בהחלט מוזמנים לשחזר את הסצנה עם אהובת לבכם מכיוון שהיום ממש לא צריכים להיות ריצארד גיר על מנת לשכור לימוזינות ליום אחד שמלא בפינוקים לכם לאישה היפה הפרטית שלכם, וזה ממש לא חייב להיות יום החתונה של שניכם כדי שתוכלו לחוות את החיים של עשירי הארץ והעולם לפחות פעם אחת בחיים האלה.

 

מפנקים את האישה עוד לפני החתונה

אתם לא מסוג האנשים שאוהבים לחכות ליום מיוחד על מנת לצאת מן השגרה ולהביע את אהבתכם אל חיי מותרות, או לפחות לנגיעות קצרות אבל פוגעות בחיים שהכי כיף לחיות ועושה אתכם להכי מאושרים בעולם.

לכן זה לא ממש מפליא לראות כי אתם בדרך אל אהובת לבכם לאחר שבחרתם אחת משלל לימוזינות שהוצעו לכם על ידי חברת ההשכרה, רק על מנת להפתיע אותה עם יום של פינוקים כפי שאתם הכי אוהבים להעניק לה מידי פעם בפעם רק כדי שהיא תוכל להבין פעם נוספת עד כמה אתם מעריכים את האישה המקסימה הזאת שנמצאת לידכם, יותר מיהלומים ואינסוף של רכבי יוקרה.

כך אתם בוחרים לפנק את התכשיט שנמצא בחייכם עם ערב שכולל נסיעה בכל רכב מפואר שלוקח אתכם אל ארוחה רומנטית במסעדת שף שהיא אוהבת, ומקנחים בשייט על גבי יאכטה כשירח מלא משתקף לו על פני המים הכהים.