הנצפים ביותר

לא חייבים עור תפוז

העור שלנו מספר במידה רבה את סיפור החיים שלנו. לפי מצב העור אפשר לראות די בקלות באיזה מסגרת של גיל אנחנו נמצאים בשל הקמטים, אפשר לראות האם עברנו תהליכים של הרזייה והשמנה משמעותיים על ידי סימנים של מתיחה ובהחלט אפשר לראות האם אנחנו מאלה שנמצאים בפעילות פיזית רבה או כאלה שנמצאים שישובים על ספה וכסא רוב שעות היממה עם סימני צלוליט לא נעימים. למזל כולנו טיפול בצלוליט ושאר סימנים לא נעימים על העור ניתנים לטיפול בקלות על ידי דרמה רולר.

 

למה דווקא דרמה רולר?

כי שיטות אחרות עבור טיפול בצלוליט לא ממש מוכיחות את עצמן יעילות עבור כל סוג של עור וכל מצב של עור עם צלוליט. השימוש במכשיר של דרמה רולר עבור הטשטוש וההעלמה של הסימנים הלא קרואים הללו היא משימה אפשרית לגמרי שגם אינה מצריכה מריחות חוזרות ונשנות באופן יומיומי, גם לא כוללת הוצאה של סכומי כסף ניכרים כמו במקרים של טיפולי לייזר ובהחלט לא מצריכה דבר מלבד את הפעולה החכמה של המחטים אשר מכניסות את הגוף אל מצב של ריפוי וחידוש תאים, עם מפגשים שהם אינם עולים על כמה בודדים לחודש. בהתאם למצב של כל סוג של עור.

 

איזה מחטים בוחרים?

השיטות של טיפול בעור בעזרת מכשיר דרמה רולר הן על ידי שימוש במחטים אשר מגיעות באורכים שונים עבור כל סוג של בעיה שאותה רוצים לפתור במראה של העור. במקרה של טיפול בצלוליט זה חשוב מאוד לבחור מחטים בין גודל של 1 מ”מ לגודל מירבי של 1.5 מ”מ, כאשר המירבי מומלץ עבור שימוש במקרים חמורים יותר של צלוליט על העור והשימוש במחט הקצרה יותר יהיה מושלם עבור נשים אשר סימני הצלוליט הם בשלב פשוט להעלמה.