הנצפים ביותר

לא חייבים לעבוד בארץ

יציאה של אזרחים שיש להם אזרחות אחת אל עבר מדינה אחרת שבה הם מוגדרים בתור אזרחים זרים היא לא דבר חדש שהומצא על ידי ישראלים שנודדים אל עבר ארצות אחרות לאחר סיום השירות הצבאי בחיפוש אחר משכורת בדולרים, אלא דבר שקיים כבר מאות בשנם כאשר אנשים תמיד חיפשו אחר המקום שבו הם יוכלו להרוויח יותר כסף ולכלכל את עצמם ואת משפחתם שנמצאת בגולה בכבוד.

אחת הדוגמאות שקרובת ביותר אל הישראלי היא זו של אזרחים זרים שמגיעים מאפריקה ואסיה ועובדים בענפי הניקיון, הסיעוד,התיירות וההסעדה. כל אלה למעשה מגיעים כי הם יודעים שבארץ ישראל הקטנה יש להם אפשרות של עבודה בחו”ל, ולקבל משכורת הרבה יותר גבוהה מכל מה שיכלו לקבל בארץ שבה הם אזרחים ועם אשרת העבודה הם מקבלים חיים חדשים ויציאה ממעגל של עוני שלרוב קיים במקומות מהם הם באים.

 

מחפשים עבודה בארץ אחרת

אז למה באמת שלא יחפש כל ישראלי אחר המקום המושלם עבור העבודה המושלמת עבורו? זה לא חייב להיות רק בתחום המכירות או האופר שהם פופולאריים עבור ישראלים שאך זה הרגע השתחררו מן השירות הצבאי, אלא ישנם ישראלים שכבר התמחו בתחום מסוים וכעת הם רוצים לנסות את מזלם ולהתקבל אל חברות ידועות שם ששם הם יוכלו לקבל תנאים טובים יותר ממה שמוצע בארץ ולהתמקצע בצורה בינלאומית בתחום המקצועי ממנו הם מגיעים.

כאמור, האפשרויות הם באמת בלתי נגמרות וכל אחד ראוי שינסה את מזלו באיתור של משרות עבודה בחו”ל אם על ידי פנייה אל החברות שעוסקות בכך בארץ, פנייה ישירה אל החברות בארצות ניכר או חיפוש אחר משרות מתוך מאגרים שקיימים ברחבי האינטרנט. אף אחד לא חייב להישאר ולעבוד רק בארץ.