הנצפים ביותר

לא חייבים להרוס

לא כל מבנה שקיים במרחב העירוני או הכפרי הוא כזה שהוקם בצורה שתואמת את התקנות של המתחם שאליו הוא שייך. ישנם אנשים אשר מבצעים תוספות אל מבנה קיים מבלי שהם טורחים לוודא את ההיתכנות של דבר כזה מול העירייה, מקומות שבהם המבנה הוא כזה אשר מהווה סכנה לאנשים שנמצאים בו ולכל מה שקיים מסביב לו ומקומות אשר אותם מפנים על מנת לבנות משהו הרבה יותר טוב לאחר מכן.

קבלה של צווי הריסה היא דבר שמתרחש בצורה די תכופה, באזורים מסוימים על פני אחרים אף יותר מכך, וכאשר מקבלים צו הריסה לא חייבים להתקדם אל עבר קיום הצו אלא ניתן לבדוק כל מה שאפשר לעשות על מנת לבצע ביטול צווי הריסה בצורה שתאפשר להשאיר את המבנה או להתאים אותו לשם קבלת הביטול הזה.

 

יוצאים מסבך התקנות ללא הרס

מה בדיוק אתם יודעים מלבד העובדה שקיים על המבנה שבבעלותכם רישום עבור צו הריסה שאותו צריך להעביר לביצוע בתאריך נקוב? ריצה בין מקום אחד לאחר לא ממש תועיל אם אין את הבקיאות בכל מה שנדרש מבחינת תקנות עירוניות והחוקים שצריכים לאכוף בצורה תקינה יחד עם שמירה על המשכיותה מבנה ומעבר אל ביטוח צווי הריסה.

אם העניין של שמירה על המבנה מפני הריסה חשוב, כדאי שלא להקל ראש ולנסות לבדוק האם ישנה דרך להשיג את הביטול הנחשק ולא להתקדם אל עבר הריסה של מבנה שעל פי הצו צריך להיות לא קיים. הדרך היחידה לעשות זאת היא על ידי עבודה עם אנשי מקצוע שכבר בצעו בצורה מוכחת ביטול של צווים שכאלה בעבר עם רקורד ברור של ביטולים שמאפשר ליהנות ממבנים שהיו מיועדים להריסה עד עצם היום הזה.