הנצפים ביותר

לא העצל חוסך

אם נביט כמה שנים אחורנית כנראה שאנחנו לא נאמין לאיה סדר גודל של מחירים החבילות הסלולריות שהיינו מקבלים היו מגיעים. אנשים היו משלמים כבדרך קבע סכום של מאות שקלים עבור השימוש בטלפון הסלולרי שלהם וזה עוד לפני שמדברים על העלות של הטלפון עצמו, מאז שהרפורמה שמחירי הסלולר יצאה אל הפועל ונכנסו אל השוק ספקים נוספים של שירות זה המחירים חוו צניחה דרמטית כאשר הלקוחות נותרו עם האפשרות לבור חבילה זולה פי כמה ולחסוך כסף רב על הוצאות הסלולר החודשיות. אפשר למצוא בחברות כמו סלקום חבילות חדשות שמציגות את המחירים הנמוכים הללו יחד עם האפשרות לבחור את המסלול שהכי נכון עבור כל לקוח.

 

איך מבצעים השוואות מחירים יעילה?

בעידן של היום כאשר ישנן לא מעט מפעילות סלולאריות שמעניקות חבילות תחרותיות ביותר ישנה חשיבות ממעלה ראשונה לבדיקה של סוג החבילה שמציעות החברות הללו.אפשר לברר בחברת סלקום חבילות שיכולות לעניין את המגזר הדתי או לחפש חברות אחרות שמציעות חבילות שמיועדות לקהל ספציפי, ככל שתגדירו מראש את הדברים שהכי רלבנטיים עבורכם בחבילה, כך יהיה לכם יותר פשוט לאתר את החבילה הרלבנטית ביותר עבורכם.

עברו חברה חברה וראו אלו חבילות מתאימות למטרות שהגדרתם ולאחר מכן ערכו השוואה בין כל חבילה כזאת אצל כל מפעילה סלולארית כדי לוודאי שאתם מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר מכל הבחינות גם יחד. כיום ניתן לבדוק את כל זאת ביתר יעילות באתרים להשוואות חבילות שמסכמים את כל המידע בצורה נוחה להבנה.

 

למה צריך לשים לב לפני שבוחרים חבילה?

  • לכמה זמן החבילה מיועדת, לרוב החבילות תהיינה מועדות לתקופה של 12 חודשים שלאחריה מפורט המחיר החדש.
  • מהן העלויות במידה וחורגים מן ההגדרות של השימוש בחבילה זו.
  • מהן העלויות בגין כרטיס סים. יש חברות שדורשות את הכרטיס חזרה לאחר סיום ההתקשרות אחרת הן גובות קנס עבורו.
  • אם השגתם מחיר מיוחד שאינו כתוב מפורשות בחוזה, דרשו שזה ייכתב בצורה ברורה.

Â