הנצפים ביותר

לאלף את החבר הכי טוב שלי

אז הבאתם גור חדש ומתוק אל הבית החדש והנקי שלכם לאחר בקשות ותחינות רבות מצד הילדים שממש רוצים שיהיה להם כלב בבית איתו יוכלו לשחק ולטייל בחוץ, ממש כמו כל יתר החברים שלהם לכיתה? חשוב מאוד כי תעבירו את הגור הקטן קורס אילוף כלבים כדי שזה יגדל להיות כלב ממושמע וצייתן שלא יהרוס את כל הבית וידע כיצד להתנהג בסביבה הביתית אתכם ועם הילדים, גם כאשר יוצאים איתו לטיול מהנה בחוץ.

 

איך מאלפים כלב?

אתם יכולים לנסות ולאלף כלב לבדכם, והאמת, לא מעט כלבים באילוף ביתי הפכו להיות כלבי בית נעימים ונוחים שנותנים מקסימום של אהבה ומינימום של כאב ראש עם גרב אחת או שתיים שלעיתים נעלמות להן…

במידה ויש לכם כלב גדול שאתם חוששים כי לא ידע להיענות אל ההוראות שלכם, עדיף כי תתייעצו עם מאלף מקצועי שעבר קורס אילוף כלבים ויודע לתת לכם כמה דרכים עיקריות לאילוף נכון  של הכלב בשילוב עם כמה שבועות של מפגשים עם הכלב כדי ללמוד אותו וללמד אותו מה אסור ומה מותר.

 

מה משיגים על ידי אילוף חבר כזה מתוק?

אילוף של כלב, גם של זה שנראה הכי מתוק בעולם מקנה לו ידע לגבי חוקי הבית ואופי ההתנהלות בכל מקום אליו הולכים, גם במקומות עם המון גירויים וגם בבית.

זה אומר כיצד להתנהג כאשר פוגשים אנשים, כיצד להתנהג כאשר חולף כלב אחד לידו וכיצד להתנהג עם הילדים בבית. דברים אלה הינם חשובים לגמרי ומצריכים עבודה רבה של מספר שבועות עד שהגור לומד את כל הכללים ומתנהג בהתאם.

הדבר האחרון שאתם רוצים להתמודד איתו, הינו כלב שלא מפסיק לנבוח עם כל גירוי שנמצא לידו, כלב שנושך או כלב שאינו יודע לשלוט בצרכיו כאשר נמצאים בבית, לכן קורס אילוף כלבים מהווה יתרון חשוב לכל בעלי הכלבים שרוצים ללמוד לאלף את החבר הכי מתוק ופרוותי שלהם.