הנצפים ביותר

כתיבת תכנים שיווקיים

 בעל עסק?

מחפש כתיבת תכנים שיווקיים לעסק שלך?

הגעת לכתובת הנכונה!

אנו בכתיבה למטרה מתמחים בכתיבת תכנים שיווקיים שתריץ את העסק שלך לרמות שלא הכרת!

עם הזמן, הכל כבר החלו להיות מודעים לפוטנציאל האדיר הטמון ברשת האינטרנט ככלי שיווקי אינוספי. בעולם המודרני המוצף במדיה ותקשורת, ניתן לומר בפה מלא כי האינטרנט הוא נושא את הכתר- מלך המדיה. אמנם אמצעי התקשורת השונים כמו: עיתונים, רדיו וטלוויזיה עדיין חיים וקיימים והוא לא האפיל עליהם לגמרי, אולם הוא עקף אותם במספר שנות אור, כיוון שבתוכו הוא כולל גם אותם ועוד הרבה מעבר להם…

עיקר עניינו של האינטרנט הוא הפרסום הרחב שהוא נותן. בשונה משאר אמצעי המדיה, לפרסום באינטרנט עשויים להיחשף מדי שנייה מאות מיליוני בני אדם בכל העולם! כמו כן מקום הפרסום שבו הוא בלתי נגמר, וניתן לפרסם בלי סוף מוצרי צריכה ושירותים לציבור הרחב. נחבר אחד ועוד אחד ונקבל- חשיפה אדירה של מיליוני איש בכל רגע נתון לפרסום של כל בעל עסק באשר הוא.

התנאי הראשון כי הפרסום אכן ישיג את מטרתו ויקדם את העסק בעין ערוך הוא כתיבת תכנים שיווקיים. כאשר התוכן כתוב בצורה מגובבת, שטחית ובלתי משכנעת, הוא לא יצליח למכור גם אם הוא נמצא בכלי הפרסום הפופולארי ביותר. לעומת זאת, כאשר התוכן כתוב היטב על פי כללי היסוד של כתיבה שיווקית, הפרסום באינטרנט אכן יצליח למכור בסביבה בו הוא מתפרסם.

להלן כללי יסוד לכתיבת תכנים שיווקיים באינטרנט:

1. התאמה למנוע החיפוש- כל ילד יוגע שגוגל הוא כיום מנוע החיפוש העיקרי ברשת. לכן, הבנה של האופן שבו פועל מנוע החיפוש והתאמה לו, תביא עד מהרה את התוכן של האתר למקום גבוה בערכי החיפוש שלו. מקום כזה הוא קריטי לרווח הכלכלי של העסק.

2. התאמה לקהל היעד- כתיבת תכנים שיווקיים פונה באופן ישיר וממוקד לגולשים שהינם קונים פוטנציאליים לעסק שלכם. הגולשים יחושו כי פונים אליהם והפרסום אכן ישיג את ייעודו.

3. יצירת הזדהות עם התכנים- כתיבת תכנם שיווקיים עושה שימוש פעמים רבות בשאלות רטוריות שהתשובה עליהן היא “כן” בכדי להביא את קהל היעד להזדהות עם המוצר המפורסם ולהבין כי הוא זקוק לו.

4. כתיבה קצרה ועניינית- בכדי לא לאבד קוראים על כתיבת תכנים שיווקיים להיות קצרה ועניינית עם כותרות משנה בולטות.

5. שימוש בקישורים- כתיבת תכנים שיווקיים מפנה לקישורים חיצוניים בכדי להבליט את המעלה של המוצר המשווק.

שמירה מלאה על כללי יסוד אלה ועוד טכניקות כתיבה נוספות תוכלו למצוא רק בכתיבה למטרה. אנו מתמחים בכתיבת תכנים שיווקיים ומאמינים במוצר שלכם, שילוב מנצח שיקדם את המכירות שלכם במספר צעדים קדימה!