הנצפים ביותר

כשנדלן ויועץ שיווקי נפגשים

יש לכם עסק שאתם באמת מאמינים בו. הוא מייצר מוצר מנצח, או לחילופין מעניק שירות חיוני. למדתם את כללי המשחק של המתחרים שלכם ואתם שולטים בחומר. לכאורה, יש לעסק את כל הסיבות להצליח, אך יחד עם זאת, מסיבה לא ברורה, הלקוחות פשוט לא מגיעים. ניסיתם הכל: תליתם שלטים, פרסמתם מודעות בעיתון והרצתם פוסטים בכל הרשתות החברתיות. אך נדמה שאמצעי השיווק שלכם פוסחים על קהל היעד ולא מביאים לקוחות חדשים.

לעסקים כאלו, המושתתים על תנועה מתמדת של לקוחות, דרוש יועץ שיווקי.

להבדיל מייעוץ עסקי, שכל מטרתו היא לבדוק כיצד ניתן לקחת עסק סטנדרטי ולמקסם את הצלחתו עד כמה שאפשר (על ידי משרדים להשכרה במיקום שונה, ניהול אחר של העובדים או של הארגון וכו’), ייעוץ שיווקי מתמקד בשיווק העסק שלכם ללקוחות. אז אם אתם מאבדים את הלקוחות הותיקים שלכם ולא מצליחים להביא לידיכם לקוחות חדשים, ייתכן שאתם זקוקים ליועץ שיווקי- מישהו שיבנה תוכנית שיווק שתותאם במיוחד עבורכם ועבור העסק, ימצא את הבידול שלכם אל מול המתחרים, יזהה את קהל היעד ויידע בדיוק איך להגיע אליו.

קהל היעד הוא נושא רגיש.

עסקים שונים פונים לקהל יעד שונה, ולעיתים הסוד בכלל טמון במיקום. ניקח למשל שני עסקים לכאורה זהים התלויים בלקוחות לצורך קיומם- מסעדות. אך בעוד עסק אחד מחזיק , העסק השני מחזיק מסעדת פועלים בכביש הערבה. מובן שגם אם התחום זהה בשני המקרים (מסעדות, אירוח, אוכל), צרכי הלקוח הם שונים וקהל היעד הוא שונה. יועץ שיווקי יזהה הבדלים כאלו ויידע בדיוק כיצד לפנות לקהל היעד הנכון, כך שמבין כל המסעדות האיטלקיות בתל אביב, ומבין כל מסעדות הפועלים על כביש הערבה- הלקוח יבחר להיכנס דווקא לשלכם.

אנו ממליצים לחפש גוף (בין אם יועץ פרטי, או משרד מסודר) שיעניק לכם שירות שיווק שיווקי מקצועי ויעיל, כך שהלקוחות לא יפסיקו להגיע.