הנצפים ביותר

כספות לרכב בהתאמה אישית

כספות כידוע משמשות למניעת גישה מאנשים לא מורשים או מגנבים. לרוב הכספות מותקנות בבית או בבית העסק אולם לא רק. ישנם בעלי מקצועות שנאלצים להעביר ברכבם דברים יקרי ערך או כספים ולהם בדיוק מומלץ להתקין כספות ברכב. המטרה היא לאבטח את הדברים היקרים כל עוד הרכב בנסיעה או בעצירה תוך כדי מהלך יום העבודה ולא על מנת לאחסן למשך הלילה.

 

תכנון כספות לרכב בעיצוב אישי

מכיוון שישנם כל כך הרבה סוגי רכבים אין דרך לייצר כספת שתתאים לכולם. אם נשקול אחת סטנדרטית מהמדף סביר להניח כי נאלץ להתפשר ולוותר על חלל אחסון או נוחות שימוש וכדומה. לכן קיימת האפשרות ליצור כספות לרכב בהתאמה אישית, אמנם העלות תהיה קצת יותר יקרה אך אין להשוות מבחינת ההתאמה והיכולת. דוגמה לצרכים ושימוש בכספת לרכב היא עבור ספקי תכשיטים או משווקי כרטיסי חיוג, לצורך הדגשה הבינו כי חבילה עם טבעות זהב או יהלומים בגודל של קופסת סיגריות יכולה להיות בעלת ערך כספי רב מאוד. ואילו חבילת כרטיסי חיוג יכולה להגיע למאות אלפי שקלים למרוות הנפח הקטן שהם תופסים. על כן על מנת למנוע את האפשרות של גניבה לאור יום או אפילו שוד מומלץ להשתמש בכספות ייעודיות.

 

הייחודיות של כספות מותאמות

על מנת להבהיר עד כמה כספות ייעודיות מהוות גורם מכריע לגבי נוחות שימוש נביא דוגמה לבניית כספת לרכב. נניח כי בעל רכב מסוים מבקש להתקין כספת ייעודית, מן הטבע כי המקום המומלץ יהיה בתא המטען, אולם שם גם מאוחסן הגלגל  הנוסף ולכן התקנת הכספת תהווה בעיה ותמנע את הוצאת הגלגל בעת הצורך, אולם אם נתאים את הכספת לצורת תא המטען וניצור מעבר עבור הגלגל נוכל להשתמש גם בכספות וגם בגלגל, אין דבר זה מתאפשר לולא נייצר כספת במיוחד ולפי התאמה. דוגמה נוספת היא לנהג שמבצע איסוף מעטפות כסף, אין באפשרותו לפתוח ולסגור את דלת הכספת כל פעם שהוא צריך להכניס מעטפה, הדבר אינו בטיחותי כלל, על כן ייצור מיוחד של חריץ חד כיווני מאפשר הכנסת מעטפות ללא צורך בפתיחת הדלת.