הנצפים ביותר

כמה נקודות בדרך לאינסטלטור טוב

אינסטלטור טוב מי ימצא?

אינסטלטור איכותי הוא מצרך נדיר בימנו. מדובר אדם מקצועי בתחומו, אשר ידע לטפל בכל בעיות האינסטלציה שלכם, החל מבעיות קלות של פתיחת סתימות, החלפת כיורים ישנים או סדוקים, החלפת ניאגרות, אסלות וכיוצא באלה שירותי אינסטלציה שונים. בנוסף לכך, באופן טבעי ידע אינסטלטור איכותי  לתת לכם שירות בכל הנוגע לנזילות והופעת רטיבות בקיר, ובתחום זה יש להקפיד כי הוא יעשה עושה שימוש בכלים מודרנים לאיתור נזילות, כמו מצלמה תרמית לסריקת הבית. מדוע זה חשוב כל כך? מפני שמצלמה זו מאפשרת לאתר את מקור הנזילה ללא כל תהליך לא רצוי של שבירת קירות או הרמת הרצפה למשל. מן הסתם הוא צירך לגור בקרבת מקום. לדוגמא, ניקח את העיר ראשון לציון. ברור שנזמין אינסטלטור מראשון לציון ולא מרחובות או מחולון, אלא אם כן מדובר על מידע מדוייק על מקצוען אמיתי. עלות הגעה מרחוק היא רבה יותר ובעלי מקצוע אינם ששים להרחיק נדוד על מנת לבצע תיקון.

לעשות את הבחירה הנכונה והנבונה

כן זו ממש קלישאה ובכל זאת, כאשר אתם מגלים נזילות מים בבית הרי שכמובן שאתם זקוקים לאינסטלטור מקצועי ומנוסה, אשר משתמש באמצעים מודרניים לאיתור נזילות, ולא אחד אשר מסתמך על האינטואיציה שלו – כאמור לעיל. הרעיון הוא באמת לאתר את מקור הנזילה בצורה המדויקת ביותר, וזאת מבלי לפתוח ולשבור את קירות הבית או את הרצפה עבור זה. חברה לעבודות אינסטלציה תהיה הבחירה הנכונה מבחינתכם מכיוון שבחברה גדולה מחזיקים את כל הציוד המודרני אשר דרוש מצד שני גם בעל מקצוע ותיק בתחום יכול להחזיק אצלו את כל הציוד אותו הוא צבר במשך שנים.

נזילות מים בבית זה עניין חמור

נזילות מים או רטיבות בבית מצריכה טיפול מיידי. נזילת מים היא דבר חי אשר יכול להתפשט במהירות גדולה על פני שטח גדול ולגרום לבית שלכם ולכם לנזקים עצומים. ראשית קיים המפגע האסתטי שמכער את הבית. הטיח מתקלף, הקיר נצבע בצבע חום מגעיל, ריצוף שמשנה את צבעו וכדומה. בנוסף למפגע האסתטי מדובר גם על מפגע בריאותי שיכול ממש להזיק. רטיבות וטחב יכולים להיות בית גידול לחיידקים מזיקים, לעובש וכדומה. ילדים קטנים ואנשים מבוגרים יכולים לסבול מכך וגם חולי אסתמה וכאלה שרגישים ועלולים לפתח כתוצאה מכך אלרגיות שונות. אם כן, זה לא עניין שדוחים אותו אלא מטפלים בו אד הוק ללא המתנה.

נזילת מים פוגעת בערך הנכס שלכם

בנוסף לכל הפגיעות שצויינו יש גם את עניין הפגיעה בנכס עצמו, שכן מים שמחלחלים בתוך המבנה עלולים לגרום לחלודה במקומות שונים ולהוות סכנה ליציבותו. כך יפגע ערך הנכס שלכם ואתם תמצאו את עצמכם משקיעים הון כדי להחזירו למצבו הקודם.

 

לסיכום

בחיבור של כל הגורמים הנ”ל ברור לכם כי בחירת האיש או החברה הנכונה עבור תיקון טוב בבתיכם היא משמעותית ובעלת השפעה מהותית על הדירה שלכם ועל הכיס שלכם גם כן. ההמלצה הטובה ביותר היא לקחת מישהו ממש מומלץ שעבר אצל בתי החברים הטובים או מישהו מהמשפחה עליו אתם יכולים לסמוך בתור נותן עצה טובה.