הנצפים ביותר

כל מה שרציתם למציאת הגור המושלם עבורכם

רוצים לאמץ גור? כל מה שרציתם למציאת הגור המושלם עבורכם!

 ישנם מקומות שונים לאמץ גור. מובן שאם הכלבה של השכנים המליטה, אתם יכולים לאמץ גור, ויש לכם סיכוי טוב לדעת אילו גזעים יש בו. אתם גם יכולים לאמץ גור באמצעות אחת מהעמותות לבעלי חיים. בדרך כלל יש במקום  וטרינר, שיכול לענות לכם על שאלותיכם.

חנות גורים מעסיקה צוות עובדים מקצועי ומיומן, שיכול לייעץ לכם בנוגע לאופן הטיפול הרצוי בגור החתולים או  בגור הכלבים שאמצתם. כמו כן, חנות גורים יכולה ברוב המקרים, לדעת פרטים אודות הגור: מי האם? האב? גזעים? במקרה של גורים גזעיים, חנות גורים מספקת תעודות יוחסין וכדומה.

אני מעוניין לאמץ כלב- איזה גזע מומלץ?

אנשים שמעדיפים כלבים גזעיים, ברוב המקרים מעדיפים גזע מסוים, ויודעים מה הם רוצים. גם אם אתם יודעים בוודאות איזה גזע אתם אוהבים, רצוי לשתף את צוות חנות גורים בהעדפה שלכם, על מנת לוודא שמה שאתם רוצים, אכן כלב מסוג זה יכול לתת. כך למשל, כלבים מסוג לברדור נחשבים לכלבים ידידותיים, והרבה זוגות צעירים עם ילדים קטנים מחבבים את הזן הזה. לעומת זאת אם הם מחפשים כלבי שמירה, צוות חנות חיות בראשלצ ימליץ על גזעים אחרים, וכמובן יצייד אותם באינפורמציה חשובה ורלוונטית, אוכל לכלבים מתאים וכדומה.

עוד משהו שכדאי לכם לדעת על אימוץ כלבים גזעיים:

כלבים גזעיים מתרבים בחוות מיוחדות ולא “במקרה” כמו כלבים מעורבים. לכן, הרבה פעמים כלבים מאותו הגזע יכולים להתמודד עם בעיות בריאות דומות. יש זנים שנוטים לסבול מבעיות שלדיות, יש כאלה שיש להם נטייה לבעיות עיניים וכדומה.

אין פירוש הדבר שצוות חנות חיות בראשלצ ממליץ להימנע מאימוץ כלבים גזעיים, אלא שפשוט יש לקחת זאת בחשבון, וכמובן לקחת בחשבון שכלבים מעורבים אינם נטולי בעיות, אלא שבעיות גופניות במקרים של כלבים מעורבים לא יכולות להיצפות מראש על סמך גזעו.

כשאתם שוקלים האם לאמץ גור כלבים או גור חתולים, אנא, השתדלו לראות זאת כצעד “אל חזור”. ברור שאיש אינו יכול לכפות עליכם להמשיך לגדל בעל חיים אם אינכם מעוניינים בכך, ולכם צוות חנות חיות מציע להתייעץ היטב בטרם תקבלו החלטה. כלב, חתול או גור, שאומץ ואח”כ נמסר, מסירת חיית המחמד הזו כרוכה בהרבה עצב, צער, עוגמת נפש- לכל הצדדים: גם לכם וגם לחיית המחמד.

אנא השתדלו להימנע ממצבים אלו. צוות חנות גורים ממליץ שתשאלו כמה שיותר שאלות על מנת שתדעו בוודאות במה כרוך אימוץ גור, כך שאם בכ”ז תחליטו לאמץ- אתם תיהנו מההחלטה הזו שלכם. אם אתם תיהנו, גם חיית הממד שלכם תיהנה!