הנצפים ביותר

כל מה שרציתם לדעת על מילוי קמטים

המירוץ אחר היופי אינו נגמר לעולם, וככל שאנחנו מתבגרים, הפנים הניבטות מולנו במראה עשויים לגרום לנו לתחושת מבוכה או אי נעימות. קמטים קטנים, באזורי העיניים, המצח, האף והלחיים הולכים ונותנים את אותותיהם ככל שאנחנו מזדקנים, ולא משנה כמה קרמים נמרח, הרי שיש רק דבר אחד שיוכל באמת לסייע לנו להעלים את הקמטים. מילוי קמטים בצורה מקצועית הינה דרך בטוחה ויעילה להחזיר לעור הפנים את המראה החלק והצעיר.

תהליך מילוי קמטים

מילוי של קמטים נעשה באמצעות החדרה של חומר מילוי אל הקמט. היום אנחנו יכולים למנות מספר רחב מאוד של חומרים למילוי קמטים, החל מבוטוקס ועד לחומרי סיליקון שונים ואף מילוי של שומן עצמי באזור הקמט. מאחר ומדובר בטיפול קצר באופן יחסי ובטיפול שאינו פולשני ואינו מצריך התערבות כירורגית, הרי שאין צורך בהרדמה. כבר לאחר הטיפול ניתן לשוב אל שיגרת החיים, ללא כל צורך בתקופת ריפוי. תיתכן כמובן אדמומיות או נפיחות מקומית, אשר עוברת כעבור מספר ימים.

סוגי חומרי מילוי

אם אתם מעוניינים לבצע מילויים של קמטים הרי שכדאי לדעת כי השוק היום מוצף בסוגים שונים של חומרי מילוי, המשתנים בתרכובות שלהם וכמובן בעמידות שלהם. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי חומרי מילוי כמו סיליקון מתאימים רק לקמטים באזור השפתיים והאף ופחות באזורי העיניים או המצח. זו הסיבה כי מילוי קמט יש לבצע רק אצל מומחה לכירורגיה אסתטית, אשר יכול להתאים את סוג הטיפול אל סוג הקמט.

תוצאות מילוי קמטים

את התוצאות של מילוי קמטים ניתן לראות כעבור מספר ימים, אך רק לאחר כשבועיים ניתן ליהנות מהמראה הסופי של מילוי הקמט. מילוי של קמט יחזיק מעמד בהתאם לסוג חומר המילוי, ישנם מילויים המתאימים לתקופה ארוכה יותר ואחרים לתקופה קצרה יותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי המילוי אינו מונע את הזדקנות העור בצורה מושלמת וייתכן ובעתיד יהיה צורך לחזור על הטיפול.

מילוי קמטים מאפשר לנו ליהנות מעור חלק, נקי וחף מקמטים לאורך זמן. חשוב לבחור את הרופא המטפל ואת סוג חומר המילוי המתאים על מנת ליהנות מתוצאה מושלמת.