הנצפים ביותר

כל מה שצריך לדעת על הובלות המשרד

כל מה שצריך לדעת על הובלות המשרד

הובלות משרדים כרוכות בהובלות של ציוד עדין ורגיש כגון מחשבים, צגי, מסכי פלסמה וכדומה. כמו כן, רוב המשרדים מכילים ברמה כזו או אחרת חומר חסוי. אלו שתי סיבות ברות משקל בנוגע לבחירת חברת הובלות.

הובלות משרדים מתחילות באריזה נכונה ובטוחה:

חברות הובלה רבות מפסקות שירותי אריזה לקראת מועד ההובלה. משרדים רבים נהנים משירות זה היות ואריזה מקצועית היא יעילה יוצר, מהירה יותר,ומוודאת כי הציוד שלכם מוגן לאורך כך תהליך ההובלה.

בין אם החלטתם לארוז בעצמכם ובין אם החלטתם להיעזר בשירותי אריזה של חברת הובלות, וודאו כי החברה משתמשת אך ורק בחומרי אריזה שעשויים מחומרים איכותיים. אם אתם מקבלים ארגזים- על הקרטון להיות קשיח ואיכותי. אם אתם מקבלים ארגזי פלסטיק- עליו להיות איכותי. כמו כן, יש לוודא כי כל הארגזים והקרטונים אטומים בעזרת דבק חזק, על מנת למנוע פיזור או אובדן של רכוש בזמן ההובלה, או חלילה פגיעה או חבלה.

אריזה בטוחה נעזרת גם בחומרי אריזה משובחים וגם מקטלגת וממיינת את הארגזים לפי נושאים או חדרים- בהתאם למשרד החדש. מומלץ לכתוב על כל ארגז מה הוא מכיל , ולבדל את הקרטונים בהתאם לחדרים או למחלקות בעזרת מדבקות צבעוניות. אריזה נכונה ויעילה תייעל את משך כל תהליך ההובלה. אריזה נכונה מסייעת להעמסה נכונה על המשאית, ניצול מרבי של שטח פנוי, פריקה בסדר יעיל, שמקל כמובן על כולם לחזור לשגרת העבודה כמה שיותר מהר.

הובלות משרדים וצוות עובדים:

צוות עובדים של חברת הובלות מורכב מכמה אנשי מקצוע, כאשר כל אחד מתמחה בתחומו. הסבלים, תפקידם להוביל את הציוד שלכם באופן כזה שיגיע בשלמותו למקומו החדש. פה לא מדובר על “לקחת איזה אוטו ולזרוק פנימה הכל”. הובלות מקצועיות לוקחות בחשבון כמה גורמים: זמן, מקום וכמות. אתם (וגם חברת הובלות) מעוניינים שתהליך ההובלה יעבור באופן חלק וללא בעיות או הפתעות בדרך. לשם כך יש להיערך נכון הן מבחינת ציוד שמיועד לאריזה, הן מבחינת מספר המשאיות, והן מבחינת גודל צוות העובדים ואנשי המקצוע שהוא כולל.

בנוסף לסבלים אשר מועסקים אצל חברת הובלות  החברה לרוב מעסיקה גם נגרים וחשמלאים- תפקידם להחזיר את המשרד שלכם לתפקוד שטף כמה שיותר מהר. תפקיד הנגרים לפרק את הריהוט המשרדי שלכם ולהרכיבו במשרד החדש, חשמלאים וטכנאי מחשבים- תפקידים לוודא כי המזגנים, המחשבים ושאר מכשירי החשמל שמשרד עובדים כתקנם.