הנצפים ביותר

כל מה שילדים צריכים

הילדים של היום שמנים יותר.  יש כאלה שאומרים כי כל ההתעסקות הזו במשקל על ידי המבוגרים היא דבר שמכריע את הכף לרעת המצב הנפשי של אותם ילדים, אבל התעלמות היא לא דבר שהופך את הסטטיסטיקה הברורה הזו למשהו אחר. אולי ההורים פחות שמים לב למה שהילדים שלהם מכניסים אל הפה, אבל בצורה די ברורה אפשר לומר כי גם ההורים וגם הילדים שסובלים ממנה גדושה של אורח חיים שאינו כולל פעילות רבה מלבד זו שכוללת ישיבה או בהייה אל מוך מסכים אלקטרוניים שונים. איך משנים? עוברים לאורח חיים פעיל יותר ושמים את המסכים בצד.

 

נהנים לעשות כושר

להביא ילדים להניח בצד את הטלפון החכם, לסגור את המחשב ולא לשבת אל מול הטלביזיה בסלון היא משימה לא פשוטה, אבל היא בהחלט האחריות של ההורים. רוצים ילדים בריאים יותר ושמנים פחות? דאגו להחזיר להם את החדווה ביצירה של פעילות אקטיבית יותר, כזו שכוללת חברים אמיתיים לשיחה ולא כאלה שנמצאים מאחורי מערכת חברתית ממוחשבת גם כן. הורים רבים כבר רוכשים טרמפולינה לחצר הבית מפני שהם גילו עד כמה ילדים אוהבים לקפץ להם בחדווה בשעות שלאחר החזרה מן הלימודים והגנים. בצורה כזו הם יכולים להזמין חברים לפעילות משותפת, ולא מחפשים חטיף נוסף לאכילה תוך צפייה בעוד פרק בסדרה האהובה.

 

שומרים על בטיחות

למה כן חייבים לשים לב כאשר אלה ממשיכים לקפץ ולשרוף אנרגיה שצברו לאורכו של היום? כי באותה טרמפולינה בחצר יש רשת אשר סוגרת את האזור מסביב בצורה בטוחה ומאפשרת לקפץ באופן שאינו מעודד נפילה החוצה מן הטרמפולינה עצמה. שימו לב לגובה שהוא מספק גם מהבחינה הזו. קבלו המלצות מחברים לגבי סוגים איכותיים שמגיעים עם תו תקן ועמידות בכל סוג של קיפצוצים.