הנצפים ביותר

כל המרבה הולך למס

לאחרונה עולה שוב ושוב העניין של מיסוי על דירות נוספות שקיימות אצל אותו האדם, עם הדגש לגבי הדירה השלישית במספרה. הרבה אנשים קמו כנגד הרעיונות הללו להעביר חוק שממסה אנשים רק בגלל שיש לכם נכסים בצורה של דירות מכיוון שרבים מאלה עבדו בצורה מאוד נמרצת בשנים המוקדמות של חייהם על מנת להיות בעלים של דירות מלבד זו שבה הם מתגוררים.

דירות שהן בזכות עבודה קשה ולא בזכות העובדה שמדובר בירושה מההורים, דירות שצריכות להיות בתור הדבר הזה שמשמש אנשים רבים בגיל הפנסיה בתור כספי הפרישה שאותם אין להם. האם זה הוגן למסות אותם בצורה שכזו, ומה כדאי לעשות אל מול רעיונות שמעלה שר האוצר הנוכחי שחושב שתהליכים מעין אלה יסייעו להוריד את מחירי הדירות, והאם בין כל אלה זה הזמן לפנות אל יועץ מס כדי לוודא איזה צעד לעשות הלאה? קראו את המאמר הבא.

 

חוק ריבוי הדירות

דירות להשקעה הן לא דבר חדש ועוד מילדות אנחנו נחשפים אל הקונספט על ידי משחק משעשע של מונופול שבו אנחנו קונים ומוכרים נכסים בהתאם לכספים שישי לנו ומרוויחים כסף בזכות כל אלה. לאחר שאנחנו כבר גדלים יש כאלה שבוחרים לעשות כל מה שיכולים כדי להרחיב את ההשקעות שלהם בנדל”ן על ידי השקעות חכמות שבתחילה זולות ולאחר מכן ערכן עולה וכאלה שמגיעים אל גילאי השלושים ומוצאים כי אין להם שום אפשרות להתקדם אל עבר נכס כמו דירה, אפילו לעצמם.

יועץ מס מיומן אולי יוכל לסייע לנווט בין כל העלויות של נכסים שכבר קיימים לרשותם של אנשים שאינם נחשבים בתור עשירים, אבל נכנסים אל המסגרת הזו של בעלי כמה דירות, אבל בין כל אלה נותר רק לראות מה ילד יום והאם החלטה שכזו אכן ראויה להתקיים.