הנצפים ביותר

כל המידע אודות מכונות שטיפה לבית או למשרד

מכונות שטיפה

מעוניין במכונות שטיפה כבירות שיעשו לך סדר בבית או במשרד ? מעוניין במכונות שינקו וימרקו את איזורי המגורים והעבודה שלך כך שתחזור לאיזורים חדשים שכמותם טרם הכרת ? אם גם אתה מעוניין בכך תוכל להיעזר במאמר זה. במאמר אנו נסקור מספר סוגים של מכונות שטיפה . כל סוג יפורט למרכיביו ואיכויותיו. מכונות שטיפה רבות פועלות עם חיסכון בחשמל, ובאפקטיביות רבה. להלן מספר סוגים של מכונות שטיפה מעין אלו:

מכונות בלחץ מים

מכונות אלו הן מכונות עם צינור מסוג “גרניק”. הצינור משפריץ מים בלחץ אוויר כה גבוה. זו מכונה שנחשבת למעט מסוכנת, שכן היא מגיעה גם בגרסא ידנית ולא רק בגרסא כבדה, ונראה שניתן לשטוף כל דבר, אך מסתבר כי המכשיר התמים אינו בנוי לשטיפת כלי אומנות עדינים, או משטחי עץ דקים, בשל החשש שהם יישברו מהעוצמה. זה נועד רק לחומרים חזקים כמו אלומיניום, משטחים שעומדים על הקרקע, ועוד.מכונות שטיפה אלה מסירות לכלוכים קשים ודביקים מחפצים רבים. ללא השטיפה לא ניתן היה להסיר לכלוכים אלו. מדובר בעיקר על טחב על הקירות או חלודה על מקומות שונים בבית.

שואב אבק רטוב יבש

שואב אבק המסוגל גם לשטוף את הקרקע. השואב מגיע עם פילטר כאשר רוצים לשאוב אבק, וללא פילטר כאשר מבקשים לשטוף את הרצפה. מדובר במכשיר מסוג מכונות שטיפה גדולות, אשר גודלו גדול באופן יחסי. שואב זה מבצע עבורך את כל העבודות בתחום הניקיון: גם שטיפה וגם שאיבת אבק.

מכונת פוליש

מכונה המתופעלת בעזרת מנוע והגה שבאמצעותו נוהגים בה. המכונה שוטפת כל איזור עליו היא עוברת .זה נועד בעיקר למשטחי קרמיקה, שיש או גרניט פורצלן. אלו משטחים שנמצאים בעיקר בקניונים ומבני ציבור דומים. מכונות פוליש מבצעות הברקה לרצפה  ביעילות ובקלות ומהוות מכונות שטיפה שנעשו במלאכת מחשבת. פונקציות השטיפה רבות וחשוב להיצמד לתכניות שהרכיב היצרן במידה ומבקשים לנקות כמו שצריך.

מכונות שטיפה ביתיות לעומת מכונות שטיפה תעשייתיות

ברבים מן המקרים, ישנן גם מכונות שטיפה תעשייתיות כמו מכונות ניקוי בקיטור: מדובר בגרסא תעשייתית של מכונה בלחץ מים, רק ששם הלחץ הרבה יותר גבוה, ומדובר במכונה כה גדולה וכה רוויית פונקציות , שרק למקצוענים בתחום חברות הניקיון יש מכונה זו על פי רוב.