הנצפים ביותר

כל הוויטמינים בכפית אחת

מה אתם עושים כשהילד מראה סימנים של חולשה מחד, אך מסרב לקחת כדורי ויטמינים מאידך? מה אתם עושים כשהילד מתנגד בכל תוקף לגשת לבדיקות דם ולקבל טיפול על פי הצורך? מה אתם יודעים על תוספים טבעיים, כמו קינדרוטל ואחרים?

 

ובכן, כיום, קיימים בשוק הרבה מאוד תוספי תזונה ותרופות על מנת להשיב אל הגוף את הוויטמינים והמינרלים החסרים. הבעיה היא, שמדובר בדרך כלל בקפסולות גדולות, שבתוכם – בין היתר – גם חומרים משמרים וכימיקלים. הסירופ קינדרוטל, כמו דומיו, מורכב מתערובת תמציות מיוחדת וטבעית של צמחים. הוא משמש כמולטי ויטמין טעים לילדים. ניתן לתת את הסירופ כבר מגיל שלוש, וכן ניתן לערבב אותו בשתייה קרה, כזו או אחרת.

 

היתרון הגדול של הסירופ קינדרוטל, מעבר להיותו נוח לבליעה, הוא שמוכלים בו אך ורק רכיבים טבעיים. לא תמצאו בו שמרים, גלוטן, אלכוהול או חומרים משמרים, ולכן הוא באמת מתאים לכל ילד. הסירופ עשיר בסידן וצמחי מרפא, המועילים לא רק בחיזוקו של הילד, אלא גם במתן תחושה נינוחה ורגועה. זכרו כי כאשר הילד מקבל את כל מה שהוא צריך, הוא ישן טוב יותר ומצליח להתרכז בצורה מוצלחת יותר, ולכן חשוב להקפיד על כך.


לא תמיד קל לנו לתת לילד את כל אבות המזון, כך שיכללו מספיק ברזל, סידן ואבץ. בדיוק לשם כך פותח קינדרוטל. העובדה שניתן להכניס את הסירופ בשתייה, מסוגלת להתמודד גם עם תופעת הסרבנות מצד הילדים, שכן, בתוך מיץ פרות או פטל, קשה להבחין שהוכנסו התמציות. חשוב לדעת, בהקשר הזה, שבעבור ילדים מגיל שלוש ועד ארבע, יש לתת שתי כפיות מהסירופ, פעם ביום ולפני הארוחה. בעבור ילדים מעל גיל ארבע, כדאי לתת שתי כפיות – פעמיים ביום – ולפני הארוחות. כמו כן, יש לאחסן את הבקבוק במקרר, כך שיוכל להישמר היטב.