הנצפים ביותר

כל הדרכים מובילות להובלה: על מציאת חברת הובלות

עוברים דירה? מעוניינים להחליף משרד? מרבית הסיכויים שתעשו זאת רק בעזרתה של חברה מקצועית, הפועלת בתחום. הבעיה היא שאין לכם ולו מושג קלוש היכן להתחיל את החיפוש הזה. אנחנו נתייחס לדרכים המקובלות כיום למצוא חברת הובלות באופן הפשוט והיעיל ביותר.

מדריך נותני שירותים

סביר מאד להניח שכל אדם מחזיק בביתו לפחות מדריך נותני שירותים אחד של אזור מגוריו. גם שם ניתן, מטבע הדברים, למצוא פרטים של חברות הובלה רבות. היתרון של דרך חיפוש זו הוא שקשה למצוא חברת הובלה שתיעדר מהרשימה. מצד שני, חיפוש זה נחשב למסורבל, אורך זמן רב ומצריך שיחות טלפון למכביר.

פרסום

אין חברת הובלות שלא מעוניינת להגדיל את מספר הלקוחות שלה, חד משמעית. לכן, קל מאד להיתקל בפרסומות לשירותים שמציעות חברות הובלה, בין אם ברחוב, על גבי משאיות הובלה, בטלוויזיה או בכל מקום אחר. בדרך כלל, יפנו הפרסומות לאמצעי אחר דרכו ניתן ללמוד על החברה, דוגמת טלפון להתקשרות או אתר אינטרנט.

המלצות מפה לאוזן

דרך שניה למצוא חברת הובלות מתבססת על תקשורת בין אישית, לרוב עם מכרים. כל אדם אשר עבר דירה בעת האחרונה יוכל בוודאי לספק חוות דעת, חיובית או שלילית, על החברה שעשתה את השירות החשוב הזה בשבילו. כך, ניתן למצוא המלצות מבוססות, כולל פרטים ליצירת קשר, מבלי לבזבז שעות בחיפושים.

אתרי חברות

כמעט כל חברת הובלות המכבדת את עצמה מציגה אתר אינטרנט מושקע, בו ניתן למצוא מכל טוב: פרטים על השירותים השונים שמציעה החברה, תמונות של הציוד, חוות דעת של לקוחות וכן הלאה. באמצעות חיפוש אינטרנטי פשוט, ניתן להיכנס לאתרי עשרות חברות הובלה, ולהתרשם מכל אחת מהן.

אתרי השוואת מחירים

ישנם אתרים אשר נועדו להפוך את החיפוש למיותר- אלו הם אתרי ההשוואת המחירים, אשר ניתן למצוא אחדים מהם גם בתחום ההובלות. ההליך הוא פשוט: הגולש מקליד את פרטי ההובלה, התאריך וכן נתונים נוספים אודותיה, ורואה רשימה של חברות שמסוגלות לעשות את השירות עבורו. ברוב המקרים, תהיה הרשימה גם מאורגנת לפי מחירים, דבר שמסייע בבחירה עוד יותר.

הסברים נוספים על הובלות ניתן למצוא באתר אירית הובלות.