הנצפים ביותר

כל הדרך אל קונפסט החתונה

זוגות רבים בדרכם אל יומם הגדול שוכרים סוללה לא קטנה של ספקים על מנת שאלו יתנו להם שירותים שונים לחתונתם: מעצבת, צלם, שירותי קייטרינג, בר, מאפרת, חברת השכרה לרכב ואפילו חברה לחלקי חילוף ומצברים לרכב והיד עוד נטויה. בשנים האחרונות נכנס אל ענף החתונות שנמצא בנסיקה מתמדת איש מקצוע נוסף ועסוק מאד בסצינת החתונות והוא מעצב האירוע. בטח הטייטל הזה לא נשמע לכם זר וכולכם נתקלתם במעצבי אירועים שעל כתפיהם מונחת אחריות גדולה והיא כל נראות האירוע. מדובר בהמון פרטים קטנים שיוצרים שלם גדול ומרשים. פרחים על השולחנות, סידורים שונים בעמדות קבלת הפנים, מרצ’נדייז שונים ושלל הפתעות. מעצבי האירועים הפכו להיות חוד החנית בתחום האירועים והם נהנים להיות מחוזרים על ידי הזוגות על מנת שיעצבו להם את האירוע על פי חזונם האישי ויהפכו את חלומם למציאות לערב אחד.

 

רוב הזוגות ששוכרים את שירותיהם של מעצב או מעצבת האירועים לרוב פונים אליהם בבקשה לעצב להם אירוע קונספט. במה מדובר בעצם? הזוגות והמעצב בוחרים ביחד קונספט שעל פיו יעוצב כל האירוע, מהפרט הקטן עד הגדול. נוכחנו לעיצובים מרשימים וקונספטים מקוריים ויוצאי דופן שהפכו את אירוע החתונה לחוויה של ממש וסיפקה מעבר לנראות המדהימה גם אמצעי בידורי לאורחים היקרים. כל שדרוש הוא חזון, דימיון, רצון ומעצב שיגעון! אז אילו סוגי קונספט קיימים?

 

קונספט הנשען על צבע מסוים

זוגות רבים בוחרים לבנות את אירוע הקונספט שלהם על בסיס צבע מסוים ואחיד שילווה את כל האירוע. אנחנו זוכרים לטובה בחמאם חתונת בוטיק קטנה ביפו על הים שבו בני הזוג בחרו לעשות “חתונה בלבן”. החמאם שלנו בכללותו עוצב בצבעי לבן ושמנת וגם האורחים בהזמנות התבקשו להגיע בלבוש לבן תוך שמצוין שזהו קונספט האירוע. הנראות הייתה מושלמת ונכחה אפילו יותר בתמונות שקיבלנו לאחר מכן. התחושה הייתה חגיגית ושמחה ושידרה המון טוהר והמון חג. אנחנו אהבנו!

 

קונספט של ים

בני זוג מקסימים שלנו ששניהם גולשים מקצועיים בחרו קונספט של ים. בחלק קבלת הפנים הוגשו דגים כמחווה למאכלי הים, השולחנות עוצבו בצבעי כחול ולבן ועל השולחנות במקום סידורי פרחים ניצבו אוניות ודמויות של מלחים. הקונספט היה מדהים והאורחים היו נפעמים!

 

קונספט של קרקס

הפקה מדהימה לא פחות לה היינו עדים הייתה חתונה בקונספט של קרקס. חלל התיאטרון שלנו קושט בבדים אדומים ובתאורה אדומה שדימתה אוהל של קרקס עם זרים של אורות שהצליחו ממש להמחיש אווירה של קרקס. שולחנות האירוח לווו בדמויות של ליצנים ועל מסך ענקי הוקרנו קטעים נבחרים של קרקס. אירוע מקסים ולא שיגרתי! 

 

קונספט של קלנועיות

בואו לא נשכח את האנשים המבוגרים שחילקנו להם הזמנות שיגיעו לחתונה שלנו, אנו נרצה לעצב את טקס החופה וגן האירועים כך שתהיה להם גישה פתוחה וחופשית לאנשים המתניידים עם הקלנועיות שלהם וכך שלא תהיה להם בעיה.