הנצפים ביותר

כל האמת על פירוק והרכבת רהיטים

כל האמת על פירוק והרכבת רהיטים

מעבר דירה אינו דבר קל ומשום כל החלטה על מעבר דירה כרוכה תמיד בסיכון. מדובר על תהליך ארוך שבו אנו מחפשים דירה, בודקים אותה לעומק, לוקחים בחשבון מגוון רחב של שיקולים שקשורים בדירה עצמה ובסביבתה וחושבים גם על העתיד הקרוב והרחוק לנו. בסופו של דבר נקבל החלטה מושכלת היכן לגור, אולם זהו רק חלק קטן מהתהליך. אחרי שבחרנו את דירת החלומות נותר לנו לבצע תיאומים בין הרשויות, שינויי כתובת, וכמובן אריזה והובלה של התכולה שלנו אל הבית החדש.

איך לארוז?

מלאכת האריזה לכשעצמה היא דבר מורכב. ללא ספק זוהי הזדמנות לעשות קצת סדר ולברור מבין החפצים הרבים שלנו מה אנחנו צריכים ומה לא. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לנקות את כל הארונות ולא להעביר לדירה החדשה חפצים שאין לנו צורך בהם. חשוב לבצע את שלב המיון לפני האריזה או תוך כדי במטרה למנוע מצב שבו אתם מעבירים תכולה שאים לכם בה צורך, וגם כדי להקל על הפריקה בבית החדש. כלל הברזל הוא שככלת שתקפידו על אריזה קפדנית ומאורגנת כך תקלו על מלאכת הפריקה בבית.

חברת הובלה- עם או בלי פירוק?

השלב הבא צריך להיות בחירת חברת ההובלה. כאן יש לשים לב לתכולה שלכם. אם יש לכם ריהוט כבד שיש לפרק חשוב לבחור חברה שמסוגלת לבצע פירוק והרכבת רהיטים. חשוב לוודא כי החברה מחזיקה בצוות ההובלה נגר מקצועי שיוכל לבצע עבורכם את הפירוק ואת ההרכבה וגם לשמור על התכולה מכל פגע. לא מעט אנשים טועים לחשוב כי יוכל לבצע בכוחות עצמם פירוק והרכבת רהיטים ובפועל מתברר כי הארון הפשוט ביותר מזמן אתגר מורכב למדי.

מה הנזק?

עבודה לא מקצועית, חוסר ידע והיעדר כלים מתאימים עלולים לגרום לכך שבסופו של דבר תיאלצו לשלם לנגר פרטי שיבצע את העבודה או גרוע מכך, שתגרמו לנזק בלתי הפיך לרהיטים שלכם. פירוק והרכבת רהיטים על ידי חברה מקצועית ייעשה בתוך זמן קצר ויאפשר לכם במהירות וביעילות לפרוק את כל הארגזים בבית החדש. מעבר דירה הוא אינו דבר פשוט אך עם בחירה נכונה של בלעי מקצוע תוכלו ליהנות מתהליך מהיר ויעיל.