הנצפים ביותר

ככה יוצאים לנסיעה בחו”ל

איזה תענוג זה לסמן באיקס כל יום שעובר לקראת הנסיעה המתוכננת לנופש בחו”ל. אחרי ימים ארוכים אותם מבלים במשרד ומתרוצצים בין משימה אחת לאחרת, עמידה ביעדים, שיחות עם מנומסות עם קולגות לגבי החיים ומזג האוויר אינסוף של נסיעות הלוך ושוב בפקקים שאינם נגמרים, הגיע הזמן לצאת לנופש! זו לא חייבת להיות חופשה ארוכה ובהחלט לא חופשה למקום רחוק, רק חופשה שתספק המון פינוקים ללא כל מסגרת של זמנים מוגדרים ועם הרבה מאוד תרבות שלרוב תהיה שונה שנות אור מזו שלנו.

 

להכין את הרשימה לחו”ל

מי לא מכיר את הרשימה הנהדרת של הדברים שצריך להכין לקראת הנופש בחו”ל? הכנה של הרשימה מכינה כל מה שצריך בזמן ומסייעת לנו להיכנס אל מצב טייס אוטומטי רגע לפני העזיבה של המשרד לכיוון אריזת המזוודות, ובכל זאת, מה צריכה רשימה כזאת לכלול?

  • יצירה של דרך התקשרות זולה לארץ. אל תחכו לרגע האחרון וודאו מהי החבילה הכי זולה מפני שלא מעט ישראלים מופתעים פעם אחר פעם לגלות תעריפים מטורפים של שיחות קצרות לארץ.
  • יצירה של ביטוח בריאות רלבנטי עבור סוג הנופש אליו אתם יוצאים.
  • דרכים למשיכה של מזומנים וביצוע של עסקאות לפי המטבע הנהוג במדינה אליה אתם נוסעים.
  • בחירה של חברת הסעות לנתב”ג לנסיעה נוחה עם כל הכבודה.
  • הכנה של כל הציוד הנדרש החל ממטען לנייד ועד לתחתונים.

 

איך מגיעים אל נמל התעופה

תמיד ישנו כל הלחץ הזה של הנסיעה אל נמל התעופה בן גוריון. דואגים להגיע בזמן, דואגים שלא לשכוח דבר,דואגים שלכולם יהיה מקום, דואגים שיהיה מקום לכל המזוודות ודואגים שלא לשכוח שום דבר חשוב מרוב כל הדאגות הללו, כמו את הדרכון…במקום לדאוג כל כך הרבה אפשר לעשות מה שרבים בוחרים כדי להתחיל את החופשה כבר בדרך אל נמל התעופה ושוכרים שירותי הסעות לנתב”ג שנותנים מענה מלא לכל דאגה ומשאירים הרבה מקום לרוגע.