הנצפים ביותר

כך תתייעלו ותחסכו עם אופיס 365 לעסקים

כמו כל עסק קטן אחר גם אתם בוודאי מחפשים פתרון מחשוב לעסק ידידותי למשתמשים, קל להפעלה ותחזוקה, זול, נגיש ומוכר. פתרון המחשוב אותו אתם מחפשים הוא אופיס 365 לעסקים קטנים. על שירותי אופיס 365 לעסקים אפשר לסמוך, אין כל חובה להימצא במשרד אל מול מחשב בכדי לקבל גשה לקבצים ולתיבת המייל, השירות החדש מתבסס על שירותי מחשוב ענן לעסקים.

 

מהו מחשוב ענן?

 

העתיד בעולם המחשוב שייך למחשוב הענן, אין בכך כל ספק. אם אתם עדיין לא מכירים את אופיס 365 לעסקים או את מחשוב הענן זה הזמן להתחיל לצעוד קדימה. מחשוב ענן מתבסס על השימוש ברשת האינטרנט, הענן הוא שטח אחסון אונליין בו ניתן לאחסן קבצים ומידע. נציין כי המידע מאובטח בסטנדרטים גבוהים. היתרונות של מחשוב הענן באים לידי ביטוי בגישה נוחה מכל מקום בו יש חיבור אינטרנט מהיר אל הקבצים ובאפשרות לחסוך בהוצאות המחשוב לעסק. עם מחשוב ענן אין צורך בשרתי אחסון יקרים.

 

למה כדאי לבחור אופיס 365 לעסקים?

 

תחילה נדגיש כי מדובר במוצר נוסף מבית מייקרוסופט, מוצר איכותי אותו משפרת החברה ללא הרף באמצעות עדכוני תוכנה. כאשר אנו רוכשים מוצר של מייקרוסופט נוכל לקבל תמיכה טכנית ומענה לשאלות ותקלות, המוצר זוכה לפופולריות רבה בכל העולם, אפשר למצוא ברשת מידע רב ופתרונות לכל בעיה או שאלה.

 

שירות אופיס 365 לעסקים פותח במיוחד בעבור עסקים תוך התייחסות לצרכים של בעלי העסקים. הממשק כולל כלים שימושיים לעבודה עם דואר אלקטרוני, מיתוג, קשרי לקוחות, שיחות וידאו, ניהול מספר משתמשים, הממשק מתאים לעבודת צוות.

 

ההתקנה הראשונית של אופיס 365 לעסקים קלה, אפשר לעשות זאת באופן עצמאי בעזרת המדריכים המפורסמים אונליין. המחיר גם כן שווה לכל כיס.