הנצפים ביותר

כיצד תפתיע את בת זוגתך בעת הצעת נישואים

 

 

אתה ובת זוגתך תקופה ארוכה ביחד ואתה מרגיש שהגיע הרגע בו תודיעו לעולם שאתה מאוהבים ורוצים להפוך מבני זוג למשפחה. כעת השאלה הגדולה הנותרת בעינה היא: כיצד בוחרים טבעת אירוסין וכמובן – כיצד מציעים? ובכן, במאמר הבא נענה על שתי השאלות החשובות הללו כך שתוכל להרגיש מוכן ומזומן לעשות את הצעד המרגש!

בחירת הטבעת

אם הצצת כבר במספר קטלוגים או לפחות שמעת את אחיך/חבריך מדברים על כך שבחירת טבעת האירוסין עבור בת זוגתם הייתה תהליך לא פשוט, אתה מבין שאתה צריך מעט עזרה והכוונה בתחום. ראשית כל, דע לך שהתשובות נמצאות בידייך וכיצד אתה תוהה? ובכן, כל אישה באשר היא הולכת עם תכשיטים (גם אם לא באופן יומיומי). לכל אישה יש קופסת/מגירת תכשיטים בה תוכל למצוא את כל מה שאתה בעצם מחפש.

בקופסת התכשיטים תוכל למצוא תשובות לשאלות של: האם מדובר על בחורה אשר חובבת טבעות אירוסין יוקרתיות עם יהלומים מנצנצים או אולי דווקא מדובר על בחורה המעדיפה אבני חן? תשובה נוספת שניתן למצוא היא האם מדובר על בחורה שמעדיפה טבעת אירוסין קלאסית, טוויסט, וינטאצ’ או מעוצבת? כמובן שאי אפשר להתעלם מהשאלה של איזה זהב לבחור – זהב לבן או זהב צהוב? אלו יאפשרו לך לקצר משמעותית את הליך בחירת הטבעת.

ומה בנוגע להצעת הנישואים?

כיום ניתן למצוא אינסוף עצות נישואים מרהיבות אך השאלה היא איזה טיפוס אתה ואיזה טיפוס בת הזוג שלך? אתה יכול לקחת אותה לרכב על סוסים, לערוך פיקניק בים ולהציע לה כאשר השמש שוקעת או לחילופין לקחת אותה פעם ראשונה בחייה לצניחה חופשית וכשהיא נוחתת על האדמה – לכרוע ברך. כיום ניתן למצוא אינסוף רעיונות ברשת האינטרנט. קח את הזמן, תקרא, תחשוב ובעיקר – תהפוך את ההצעה הזו למתאימה לסגנון שלכם והכי חשוב – שיהיה במזל טוב.