הנצפים ביותר

כיצד עובד פטיש חציבה?

פטיש החציבה הינו כלי עבודה כבד שמיועד לחציבה וקדיחה בבטון ובחומרים קשים אחרים. בפטישי החציבה משתמשים בייחוד לשם ביצוע פעולות חציבה מסיביות ומורכבות, שכן פטישי החציבה מיועדים לעבודות מול חומרים קשים לחציבה.

למה משמשת חציבה באמצעות פטיש חציבה?

חציבה בבטון באמצעות פטיש חציבה משמשת לסוגים שונים של משימות. בכבישים משמשים פטישי החציבה להסרת אספלט כדי שניתן יהיה לטפל בצנרת המים או הביוב. במדרכות משמשים פטישי החציבה להסרת לבני בטון לשם טיפול בתשתית טלפוניה קווית או בתשתיות המשמשות את חברות הכבלים (תשתיות של סיבים אופטיים). באתרי הבנייה משמשים פטישי החציבה להריסת מבני בטון מיותרים כדי שניתן יהיה לבנות מבנים חדשים במקומם.

כיצד עובדים פטישי חציבה?

פטיש חציבה עובד בצורה די פשוטה. בסופו של פטיש החציבה ישנו אזמל שהולם בכוח בחומר שבו קודחים. הדפיקות של פטיש החציבה הם בקצב אימפקט מהיר של 1500 אימפקט לדקה בממוצע, וזה מאפשר לו לחצוב בהצלחה בחומרי הבנייה הקשים ביותר.

פטישי חציבה קלים ופטישי חציבה כבדים

לא כל פטישי החציבה הם באותו משקל ובאותה העוצמה. ישנם פטישי חציבה עוצמתיים וכבדים שמשקלם הוא כ-30 קילוגרם, ולעומתם פטישי חציבה קטנים שמשקלים עד 10 ק”ג אשר מיועדים לעבודות ביתיות של חציבה כמו עבודות סיתות קל של קירות בבית.

בנוסף משמשים פטישי החציבה הקטנים גם לעבודות אופקיות, שלשם ביצועם צריך להרים את אותו פטיש חציבה בו משתמשים מה שמחייב שימוש בפטיש חציבה קל, משום שהפטישים הגדולים קשים מדי לעבודה בהרמה. קצב האימפקט של פטישי חציבה קלים הוא כ-700 אימפקט בדקה בממוצע.

אודי כלי עבודה

חנות כלי העבודה אודי כלי עבודה היא חנות וותיקה הממוקמת בירושלים ומוכרת את כל סוגי כלי העבודה הקיימים בשוק של המותגים המובילים במחירים הזולים בארץ.

אם ברצונכם לרכוש פטיש חציבה כגון פטיש חציבה בוש או כל כלי עבודה אחר של מותג מוביל צרו קשר עם אודי כלי עבודה ותזכו לקנות את כלי העבודה במחירים ללא תחרות.

בנוסף, ניתן גם לרכוש פטיש חציבה כגון פטיש חציבה בוש או כל כלי עבודה אחר של המותגים המובילים דרך אתר האינטרנט של אודי כלי עבודה, במחירים הזולים בארץ.