הנצפים ביותר

כיצד מתנהל אירוע בר מצווה בכותל?

אירוע בר המצווה הוא אירוע מרכזי ביהדות במסגרתו הופך כל יהודי מילד לגבר ומקבל על עצמו עול תורה ומצוות, ובשל כך ראוי לחגוג אותו באתר המקודש ביותר לעם היהודי – הכותל המערבי, שהינו השריד האחרון מבית המקדש המפואר שנבנה על ידי המלך הורדוס לפני כאלפיים שנים וביקור בו הינו חוויה מסעירה הן מבחינה תרבותית והן מבחינה רוחנית. במאמר הבא נדבר על טקס בר מצווה בכותל הנערך על ידי חברת עלמא הפקות שמחזיקה בניסיון רב של עריכת אירועי בר מצווה בכותל.

כיצד האירוע מתנהל?

בתחילת אירוע בר מצווה בכותל מגיעים המשתתפים לאחד מהשערים של העיר העתיקה באוטובוס שאורגן באמצעות עלמא הפקות. אחר כך נכנסים משתתפי האירוע אל העיר העתיקה בשירה ובריקודים, כאשר הם מלווים במעגל מתופפים ושופרות המוסיפים נופך של שמחה לצעידה. בסוף הצעידה מגיעים המוזמנים ובראשם חתן הבר מצווה, אל הכותל שם הוא עולה לתורה בהתרגשות. אחרי הקריאה בתורה רוקדים המשתתפים ושרים, ונהוג שגם המבקרים האחרים בכותל מצטרפים אליהם היות ומדובר באירוע משמח ובמצווה גדולה.

בהמשך נערך סיור מודרך בעיר העתיקה או מחוצה לה, על ידי אחד המדריכים המקצועיים של חברת עלמא הפקות, באתר בירושלים שנבחר על ידי הורי חתן הבר מצווה כגון מוזיאון מגדל דוד, מרכז שרשרת הדורות ו/או מנהרות הכותל. מוזמני האירוע נהנים מהסיור מאוד וזו הזדמנות פז עבורם ליהנות מחוויה תרבותית מעשירה. לאחר הסיור המודרך המודרך מתקיימת ארוחת בוקר או צהרים שנבחרת על ידי ההורים מתוך מגוון המסעדות הטובות של העיר וערוכה לקיום אירועים מהסוג הזה.

מעוניינים באירוע בר מצווה בכותל? פנו לעלמא הפקות

אירוע בר מצווה בכותל הנערך על ידי עלמא הפקות הוא אירוע ייחודי שכל המוזמנים באירוע ייהנו ממנו מאוד, שכן עבור רובם עבר זמן רב מאז ביקרו בעיר לאחרונה, וחלק מהמשתתפים, בעיקר הצעירים שבחבורה, אף לא ביקרו בה מעולם. אם בנכם הגיע לגיל מצוות ואתם מתלבטים כיצד לחגוג לו את האירוע המרגש, פנו לחברת עלמא הפקות העורכת במקצועיות טקסי בר מצווה בכותל, לקבלת פרטים נוספים.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית