הנצפים ביותר

כיצד מטפלים בעובש

כל מבנה שבו אנחנו שוהים החל ממקום העבודה ועד למקום בו אנו גרים יכול להיות כזה שבו תנאים עבור יצירה של עובש הם בהחלט קיימים. זה לא מספיק לנקות את הבית פעם אחר פעם מפני שכל עוד קיימים סימנים של עובש בקירות זה אומר כי ישנה בעיה אשר דורשת את הטיפול המיידי, לפני שהחשיפה לפטריות אלה תתחיל לייצר את המחלות של דרכי הנשימה כפי שקורה לא פעם לאנשים שנמצאים בסביבה שכזו. על מנת לטפל בעובש צריכים להבין מה הגורם להתפתחות שלו במבנה, קראו הלאה כדי לשמור על הבית שלכם נקי ובריא.

 

מה הגורם לעובש

כאשר רוצים להיפטר בצורה סופית מכל העובש שנמצא על הקירות ואולי אפילו על הרהיטים צריכים לדעת היטב מה המקור שיצר את העובש מלכתחילה ולא רק לנקות את הסימנים של העובש בעזרת אקונומיקה מהקיר. למה? כי כל עוד לא נעלה על היסוד של הבעיה אנו נמשיך לראות כיצד נוצר עובש בקירות פעם אחר פעם. עובש אוהב להיווצר בתנאים של לחות ולכן חייבים לבדוק האם ישנה נזילה מצינור שחבוי בקיר, האם ישנו מקור חיצוני שגורן לרטיבות או שמא המקום עצמו צובר תנאים של לחות בשל היותו בעל תנאים קבועים שיוצרים לחות, כמו במקרה של חדר המקלחת.

 

מה לא לעשות

יש אנשים שתמיד מנסים ליצור עבור עצמם קיצורי דרך שיכסו את המראה של העובש בצורה מהירה ופשוטה, כמו השיטה של הוספת קיר גבס על פני האזור שכל הזמן סובל מרטיבות. הסוואה של מקור העובש עדיין לא יסייע להיפטר מהריח של העובש והעובדה שהעובש עדיין נמצא בצורה נסתרת רק ייצור את התנאים הכי טובים עבור השגשוג של עוד ועוד פטריות שאינן בריאות לדיירים של אותו מבנה.