הנצפים ביותר

כיצד לטייל בעולם ולהרוויח כסף באינטרנט?

כל אחד חולם לטייל בעולם, לראות מקומות חדשים, להכיר תרבויות חדשות, לאכול מאכלים שטרם אכל ולחגוג מנהגים שונים ומגוונים. מי שחולם על טיולים במקומות שונים בעולם ככל הנראה ייהנה מאוד מטיול כזה מכיוון שהוא יסב לו אושר וסיפוק. הבעיה עם הטיולים הללו כיום היא שמרבית האנשים אינם יכולים לאפשר לעצמם טיול כזה שעולה אלפי דולרים לכל הפחות (ביעד אטרקטיבי ולפרק זמן של מינימום שבוע) ולכן אותם אנשים לוקחים הלוואות כדי לטייל או גומרים את כל החסכונות שלהם על טיול או שניים ולאחר מכן מתבאסים על כך שיצאו.

באמצעות האינטרנט כיום ניתן לטייל בעולם, ליהנות בראש שקט ובין לבין גם להרוויח כסף. בהתאם לגודל ההכנסה שלכם תוכלו לצמצם משמעותית את הוצאות הטיול, להחזיר את הוצאות הטיול או אפילו לטייל ולבזבז בחופשיות כאשר אתם עדיין תרוויחו יותר בכל יום שעובר.

ישנן שיטות רבות להרוויח כסף באינטרנט ואלו הן רק חלק מאותן שיטות שאנשים מבצעים מדי יום כדי להרוויח כסף באינטרנט מהבית:

  1. מוצרים דיגיטליים – אם יש לכם ידע מקצועי או תחביב מסוים שאתם ממש טובים בו ויכולים ללמד אחרים לבצע אותו ברמה גבוהה תוכלו להרוויח מזה כסף. כך למשל לגבי בישול, שיפוצים מסוגים     שונים, לימוד על כלי נגינה כלשהו (גיטרה, פסנתר) ועוד. תוכלו להפיק דיסקים, ספרים וקורסים והכול בגרסה דיגיטלית. תוכלו למכור אותם אונליין באתר משלכם, באמצעות הרשתות החברתיות או באמצעות אתרי מסחר אונליין כמו איביי ואמזון.

  2. איביי/אמזון – אם כבר הזכרנו את איביי ואמזון הרי שישנם ישראלים רבים שמרוויחים כסף באינטרנט באמצעות אתרים אלו. בין אם יש לכם מוצרים למכירה, בין אם אתם יכולים לייצר מוצרים מעבודת ידע ובין אם אתם יוצרים קשרים עם ספקים ודואגים למלאי אתם תוכלו למכור את המוצרים שלכם באתרי המסחר הגדולים בעולם ולהרוויח כסף מכל מקום בעולם. במהלך שנת 2016 ישראלים רבים החלו למכור גם בשיטת הדרופשיפינג עליה כדאי לקרוא בהרחבה במאמר אחר.

  3. שירותי פרילסינג – שירותים שונים המוכרים לאלפי אנשים בישראלים המתפרנסים במשרה חלקית או מלאה באמצעות שירותים שונים שמעניקים דרך האינטרנט. כך למשל באמצעות ניהול אתרים ללקוחות, כתיבת מאמרים, עיצוב גרפי, בניית אתרים, ניהול רשימות תפוצה, פיתוח וניהול עמודי פייסבוק ועוד.

  4. בניית בלוג – אנשים רבים מגיעים לתודעת הקהל באמצעות רשתות חברתיות ובלוגים. ישנם אנשים המטיילים בעולם, כותבים על זה ומתפרנסים מהמידע שהם מפרסמים. כך למשל תוכלו לשווק בבלוג כזה ספרים עם מסלולי טיולים שונים באזורים שונים בעולם, להמליץ על אטרקציות שונות, להראות תמונות אטרקטיביות, לצלם סרטונים ועוד. ככל שהבלוג שלכם יהיה מלהיב יותר כך יהיו לו יותר מבקרים ויותר מהם יחזרו לקרוא באתר שלכם. תוכלו להרוויח כסף מהאתר עוד באמצעות מכירת שטחי פרסום, הצבת פרסומות PPC ועוד.