הנצפים ביותר

כיצד לבצע מסחר בבורסה בארץ

במסגרת מאמר זה תוכל לקרוא כיצד לבצע מסחר בבורסה בארץ, כמו כן תוכל לקבל מספר טיפים אשר יקדמו משמעותית את יכולות המסחר שלך ואת הסיכוי שלך להרוויח מביצוע מסחר עצמאי.

המחאה החברתית ויוקר המחיה דחקו יותר ויותר מאזרחי ישראל לחפש מקורות הכנסה נוספים, אחד ממקורות ההכנסה הנוספים בקרב אזרחי ישראל הוא ביצוע מסחר בבורסה.

כיצד ניתן לבצע מסחר עצמאי בישראל ? 

תאורטית כל שעליך לעשות הוא לפתוח חשבון למסחר בבורסה, תקבל מערכת מסחר וזהו תוכל לקנות ולמכור מניות, אופציות מעוף ויתר ניירות הערך אשר נסחרים בבורסה הישראלית – מעשית אם תנהג כך תפסיד את כל כספי השקעתך.

להלן מספר טיפים אשר יסייעו לך להעלות את התשואה שלך 

1.חובה עליך לערוך משא ומתן עם מספר חברי בורסה, בית השקעות או בנק על גובה העמלות ושירותי מסחר שתקבל מהם, חסכון בתשלומים אלה עשוי להגיע למאות ואף לאלפי שקלים מידי חודש בחודשו

2.מערכת מסחר היא הקשר שלך לשוק ההון , ככל שמערכת המסחר מתקדמת יותר כך תהנה ממסחר בבורסה מתקדם יותר ומיתרונות רבים יותר על פני משקעים אחרים בבורסה שגם הם כל מטרתם בדיוק כמוך להרוויח כמה שיותר כסף !. מערכת מסחר אוטומטי שמתממשקת למערכת ה FMR שלך היא המערכת שתקדם משמעותית את יכולות המסחר שלך ותאפשר לך לעסוק בעיסוק מרכזי אחר לצורך פרנסתך בשעה שהיא תבצע את המסחר במקומך.

 

אתה בטח שואל את עצמך כיצד מקבלים מערכת מסחר אוטומטי .

זה פשוט ! כל שעליך לעשות הוא לבקש מחבר הבורסה שפתחת דרכו חשבון ( מומלץ דרך בתתי ההשקעות כי העמלות זולות יותר מהבנקים ) בית השקעות שאינו מעניק לך מערכת מסחר אוטומטי חוסך על גבך ומשאיר אותך לסחור בעמדה נחותה יותר לעומת מבצע מסחר עצמאי שסוחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי. אין לך כל סיבה להמשיך לסחור דרך בית השקעות  שכזה אין לך כל סיבה לפתוח אצלו חשבון.  שמור על כספך ! 

3.חובה עליך להכיר את אפיק ההשקעה שבחרת לסחור בו לעומק, ככל שתכיר את אפיק ההשקעה טוב יותר כך תעלה את הסיכוי שלך להרוויח, זכור – ככל שתתמקצע יותר – תרוויח יותר – זו המתמטיקה של מסחר בבורסה.

הנך מוזמן לגלוש לאתר הבית ולהתחיל לבצע מסחר בבורסה באמצעות מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך,  תוכל להתנסות במערכת ללא התחייבות . כמו כן תוכל להצטרף למסלולי מסחר הכוללים קבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום ! 

מסחר אוטומטי זה GO4IT