הנצפים ביותר

כיצד לאתר אינסטלטור מקצועי

לאחר שאינו כמה תוכניות אשר מראות עד כמה בקלות אנשי מקצוע כמו חשמלאים וטכנאי גז מרמים את הלקוחות שלהם, אין זה פלא כי אנו חוששים שנזמין בעל מקצוע שינסה לעשוק אותנו ולגבות מאיתנו סכומים גבוהים שלא בצדק.

למקרה שהתפוצץ לכם צינור או שיש לכם נזילה שאתם לא מצליחים לטפל בה, הבאנו כאן כמה דרכים בעזרתן תוכלו לאתר אינסטלטורים ברחובות או בכל מקום אחר בארץ, שיספקו לכם שירות מקצועי ובמחיר הוגן.

את כל הבדיקות הללו יש לבצע טרם הזמנה של האינסטלטור אל הבית, על מנת להימנע מן הפתעות שיעלו במהלך הטיפול שלו בבעיה שקיימת אצלכם בצנרת.

 

המלצות – אי אפשר להתקדם לשום מקום מבלי שתקבלו המלצות חמות לגבי האופן בו טיפל האינסטלטור בבעיה שהיית אצל החברים הטובים שלכם או אצל קרוב משפחה שמכיר את איש המקצוע כבר שים רבות ויכול להעיד על טיפול מסור ואמין. מומלץ שלא לחפש אחר אינסלטור ברחובות בצורה עצמאית וללא המלצות.

מחירים – אל תחששו לשאול את האינסטלטור לגבי המחירים שהוא גובה עבור צינור שהתפוצץ או עבור נזילה מתחת לכיור, אומנם הוא כנראה יאמר שהמחירים יכולים להשתנות לאחר שיבצע את הבדיקה, אבל לפחות אתם תדעו את מנעד המחירים של כמה אנשי מקצוע כאלה מציעים עבורכם ולבחור מבין אלה את הצעת המחיר הכי הוגנת לסוג הבעיה.

זמינות לעבודה – בחרו באיש מקצוע שיכול להגיע על מנת לטפל בבעיה שיש לכם בצנרת בצורה הכי מהירה, אם הוא עמוס בעבודה עדיף כי תעברו לבא בתור על מנת שלא תצטרכו בסופו של דבר לרדוף אחרי האינסטלטור כדי שיסיים את העבודה.

 

טיפ קטן, בדקו את ביטוח הדירה שלכם, יכול להיות שהוא מכסה את הטיפול הנדרש בצנרת או שאתם רק צריכים לשלם השתתפות עצמית בשיעור נמוך בהרבה מן העלות של טיפול שלא דרך חברת הביטוח.