הנצפים ביותר

כיצד בוחרים מיטת ילד ראשונה לילדכם?

בשעה טובה הילד כבר בן שנתיים והגיע הזמן לרכוש עבורו/ה מיטת ילד. כאמור, מדובר בבחירה לא פשוטה. המיטה שתרכשו עבורו כעת תשמש אותו לשנים הבאות ויש לזכור שבחירת מיטה בהחלט משפיעה על איכות השינה שלנו. כלומר, אם המיטה שלנו היא איכותית ובריאה כך תהיה גם השינה שלנו. חשוב לזכור שאצל ילדים במיוחד, הורמון הגדילה המופרש בשינה מהווה גורם חשוב ומשפיע באופן ישיר על ההתפתחות של ילדכם.
ברכישת מיטת ילד מומלץ להתחשב בכמה פרמטרים חשובים:



איכות המיטה:חשוב לוודא שמדובר במיטה איכותית ותקינה המיוצרת מחומרים איכותיים וצבעים טבעיים.
מומלץ להקפיד על בחירת מזרן איכותי של חברה מובילה ולא להתפשר על מידת הקשיות המתאימה ועל האספקטים האורותפדים הנלווים בעיקר עד גיל 11-12.
 
בטיחות המיטה: בגילאי שנתיים הילדים זקוקים לבטיחות וזאת משיגים באמצעות מיטה עם מעקה (נשלף) השומר על הילד מפני נפילה במהלך השינה. כאשר הילד גדל ואינו נזקק עוד למעקה, הוא מוסר בקלות על ידי ההורים.

עיצוב המיטה:אם יש לכם תוכניות להעביר את מיטת הילד לאח או אחות קטנים, מומלץ לבחור במיטה בעלת גוון שיתאים הן לבנים והן לבנות. ניתן לשלב אביזרים משלימים כמו: תמונות, מדפים, מתלה לבגדים, מראה, כוננית, ארגז אחסון והכל בהתאמה המתאימים לצבע המיטה ולגוון הקיר של החדר.

זכרו שהעיצוב מהווה גורם לא פחות חשוב בבחירת מיטה לילד הן מבחינת העיצוב והמראה הכללי של החדר והן מבחינת התחושה הנעימה שהוא מקנה לילד.בגיל רך ניתן לשלב דמויות מעולם האגדות וזאת כדי להעשיר את עולמו ודמיונו של הילד.

קצת כל גלי עיצובים: 
חברת גלי עיצובים בעץ נוסדה לפני כ- 14 שנים על ידי האמנית גלי נחושתן שעסקה במשך שנים בתחום העיצוב וציור אביזרים לחדרי ילדים . עד מהרה בשל הצלחת קו המוצרים , צמח העסק ועמו מאגר הלקוחות ולכן החלה גלי לעצב קולקציות מורחבות לחדרי הילדים . הקולקציות כוללות מיטות ,פינות תלמיד , ארונות , שידות וכמובן אביזרים משלימים ומרהיבים המותאמים לכל קולקציה . מגוון המוצרים המשלימים מאפשר ליצור חדר מושלם בבחירה אישית המותאמת לאישיותו של כל ילד וילדה. היום ניתן למצוא בין המגוון הרחב של רהיטי הילדים, קולקציות שונות ומגוונות המכילות צבעים ססגוניים ומחד צבעים שקטים כמו הלבן והשמנת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת גלי עיצובים בעץ http://www.galidesign.co.il/