הנצפים ביותר

כולם עוברים לרכב שטח

אם פעם המכוניות המשפחתיות היו אלה אשר כבשו את שטחי הכבישים בכל רחבי הארץ עם כמה כאלה שמיגעות בתצורה יותר מהודרת בתור רכב מנהלים משודרג, הרי שכיום אלה מפנות אט אט את מקומן אל מכוניות מדגמי השטח שהולכות וכובשות את ליבם של הישראלים מדרום ועד לצפון. מה הסוד של הרכב מדגם זה שהופך את המעבר הזה מרכב משפחתי אל עבר רכישה המונית עבור רכב שלעיתים רבות יעלה יותר מהדגם המשפחתי? קראו את היתרונות שגורמים להעדפה מאוד ברורה של רכבי שטח. בייחוד את קיה ספורטאז’ 2017 החדשה.

 

למה ישראלים מעדיפים רכב שטח

  • הגובה – זה כיף לצאת אל נסיעה כאשר כולם מרגישים נמוכים ורק הרכב שלכם הוא כזה שמעניק את הגובה שמרים כל נוסע ונהג אל סוג של כסא מלכות מעל לכל יתר פשוטי העם.
  • הביצועים – זה לא שקיימים יותר מידי שטחים פתוחים שבהם אדם יכול לצאת אל נסיעת שטח מאתגרת, אבל ישנם מספיק נהגים שרוצים להרגיש כאילו הם שייכים אל קבוצת האנשים שיוצאים אל נסיעה שכזו בכל סוף שבוע. בכל מקרה הביצועים גם בנסיעה “רגילה” יהיו במקרים של קיה ספורטאז’ 2017 הרבה יותר מרשימים מאשר רכב משפחתי אחר.
  • המראה – אין כמו העיצוב של רכב שטח, בייחוד אלה של השנים האחרונות. השילוב של עיצוב חיצוני מרהיב עין יחד עם אבזור מתקדם הופך את העסקה של רכישת רכב שטח למשתלמת על פני רכבי משפחה אחרים עם תוספת קטנה שעושה את כל ההבדל מכל הבחינות. בפרט זו החיצונית.
  • תא מטען – למעט הדגמים של ג’יפונים שהם רכבי שטח בגודל קטן יותר, הגדלים של תא המטען ברוב רכבי השטח יהיו נדיבים ביותר כאשר חלק אף מאפשרים פתיחה של מושבים נוספים באזור האחורי.Â