הנצפים ביותר

כולם אוהבים דואר

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים עדיין אין כמו ההתרגשות הזו לפתוח את תיבת הדואר שלא על מנת לגלות עוד מכתבים של חובות לתשלום, אלא שלל של הצעות שיווקיות שאולי אחת מאלה תהיה מאוד רלבנטית עבורנו. זו הסיבה שבגינה שירותי הפצה עדיין עובדים בצורה מוצלחת, והסיבה לכך שלקוחות רבים אינם ישר משליכים את העלונים הללו אלא קוראים בחטף את ההצעה שנמצאת מולם. איך יכולים לדאוג כי ההצעה לא תיזרק מיידית לפח הקרוב? קראו הלאה.

 

תנו ללקוח להרגיש מיוחד

  • העניקו שובר הנחה – תמיד הלקוח רוצה שיצא לו משהו יותר מעניין, משהו אשר יגרום לו להרים את הטלפון וליצור קשר בעקבות המודעה שאותה הוא קיבל עד אליו. אם אתם כבר משקיעים ביצירה של מודעות פרסום על גבי עלונים ונעזרים בשירותי הפצה, וודאו כי העלונים הללו מציעים משהו מעבר המידע לגבי השירות אלא האפשרות לקבל הנחה בלעדית על ידי הצגת המודעה הזו שקיבלו.
  • תנו טעימה מהמוצר – יש לכם מוצר חדש שאתם בטוחים שיצליח אם רק הלקוחות הרלבנטיים יקבלו את הטעימה הראשונה ממנו? למה שלא תבצעו חשיפה ראשונית על ידי כמות מדגמית של אותו המוצר שאותו יקבלו הלקוחות הפוטנציאליים עד אליהם, לגמרי בחינם? אם המוצר באמת טוב אין כל סיבה שלאחר שירותי הפצה חכמים שכאלה לא תקבלו אותם בחזרה, הפעם בתשלום עם שובר הנחה, או בלעדיו.
  • צרו עלון שימושי – החלוקה של מגנטים או תפריטים שנוח להצמיד על המקרר הם כאלה שמסייעים במידה רבה לאנשים רבים להחליט האם הם משאירים את הפרסומת של העסק או שלא. אם אתם כבר טורחים ביצירה של חלוקת מידע שיווקי נסו שזה יהיה נוח לשמירה במקום בולט לשימוש מהיר של הלקוחות.