הנצפים ביותר

יתרונות וחסרונות של נוהל גילוי מרצון

לפני מספר שנים התפרסם לראשונה נוהל גילוי מרצון בישראל, בתחילה הנוהל התקבל בחשדנות, נשאלה השאלה האם אכן רשויות המס תעמודנה בהתחייבויות שלהן לקבל את תשלומי המס החסרים מבלי לנקוט בצעדים כנגד אותם מעלימי מס כאשר העלמת מס היא עבירה על החוק בגינה קבועים עונשים משמעותיים.

נשאלת השאלה האם אכן ישנה אפשרות לשלם תשלומי מס חסרים מבלי לחשוף את עצמנו לסנקציות מצד הרשויות? התשובה לשאלה היא חיובית, כאשר מבצעים נכונה את הדברים אפשר בעזרת נוהל גילוי מרצון להסדיר תשלומי מס חסרים ולחסוך לעצמכם צרות צרורות.

איך מתחילים?

פרטים ראשונים אודות נוהל גילוי מרצון תוכלו למצוא אונליין באתר של רשויות המס, שימו לב, מדובר בנוהל זמני, עליכם למהר לפעול בכדי לנצל את חלון ההזדמנויות בו ניתן להסדיר תשלומי מס חסרים ללא הטלת סנקציות. חשוב לציין כי במקרים בהם כבר מתנהלת נגדכם חקירה על ידי רשויות המס לא ניתן יהיה להסדיר את הנושא בעזרת גילוי מרצון. אם ידוע לכם על תשלום מס חסר בעבר כדאי למהר להסדיר את הנושא בעזרת איש מקצוע, פנייה יזומה שלכם להסדרת תשלומי המס החסרים תתקבל טוב יותר מול הרשויות מאשר חשיפה שלהם של תשלומי המס החסרים שלכם.

בעזרת צוות מקצועי ניתן יהיה לבחון את הזכאות שלכם להיעזר בנוהל גילוי מרצון להסדרת תשלומי המס שלכם מבלי להיחשף. כך ניתנת לכם האפשרות לוודא כי אכן תוכלו לקבל הגנה מפני נקיטת סנקציות כנגדכם לאחר חשיפת תשלומי המס החסרים. כל עוד לא קבלתם אישור של איש מקצוע כי כדאי לחשוף את הדברים מול רשויות המס אל תעשו זאת. צרו קשר בהקדם ונבחן בעבורכם את ההתאמה שלכם לנוהל גילוי מרצון בהתאם לקריטריונים הנוכחיים אותם פרסמה רשות המסים.